Brutus 2040 Skrevet 16. Juni, 2015 Jeg har besøgt Katty28 i Vanløse.Det er hende på billederne - eller også ligner hun enormt godt (og så kan det jo være ligemeget).Katty er, som det ses, en køn pige. Hun har en dejlig blød og alligevel fast numse; perfekt til doggy. Testet og godkendt .. !! Store bløde krammevenlige silikonebryster. I det hele taget en blød og lækker pige. Og med et dejligt smil.Jeg fik prøvet gensidig fransk (ikke super fransk), dansk og græsk, og "Lick min røv", som hun skriver Katty snakker et forståeligt engelsk, så med lidt god vilje er det muligt at føre en samtale.Alt i alt en rigtig god oplevelse./Brutus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leecher 190 Skrevet 17. Juni, 2015 Tak for review Brutus :-).Kan du sige noget hvad det kostede og for hvor lang tid? Den røv indbyder godt nok til at blive ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 17. Juni, 2015 Jeg gav 1000,- for 1/2 time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfthebeast 2 Skrevet 17. Juni, 2015 Enig med Leecher i at den røv er lige til at...Hvor i Vanløse og hvordan var stedet?Hilsen Alf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 17. Juni, 2015 Jeg kan ikke oplyse stedet, der må du ringe selv.Det var et meget lille, dårligt oplyst lokale. Om et par dage flytter hun til et bedre rum, oplyser hun.Min insisteren på mere lys (ellers var jeg gået) resulterede i at hun kom til at flå lampeskærmen i stykker, det hjalp, så kom der lys ;0)Uforståeligt at alle andre ønsker et mørkt lokale, hvor man kun kan skimte pigen !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moplen 18 Skrevet 19. Juni, 2015 Er det den samme pige som holdt til i Storehus i Hvidovre, for et par måneder siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg