Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Katty28 i Vanløse.
Det er hende på billederne - eller også ligner hun enormt godt (og så kan det jo være ligemeget).
Katty er, som det ses, en køn pige. Hun har en dejlig blød og alligevel fast numse; perfekt til doggy. Testet og godkendt .. !! :-D
Store bløde krammevenlige silikonebryster. I det hele taget en blød og lækker pige. Og med et dejligt smil.
Jeg fik prøvet gensidig fransk (ikke super fransk), dansk og græsk, og "Lick min røv", som hun skriver ;-)
Katty snakker et forståeligt engelsk, så med lidt god vilje er det muligt at føre en samtale.

Alt i alt en rigtig god oplevelse.

/Brutus

Skrevet

Tak for review Brutus :-).

Kan du sige noget hvad det kostede og for hvor lang tid? Den røv indbyder godt nok til at blive ......

Skrevet
  • Author

Jeg gav 1000,- for 1/2 time.

Skrevet

Enig med Leecher i at den røv er lige til at...

Hvor i Vanløse og hvordan var stedet?

Hilsen Alf

Skrevet
  • Author

Jeg kan ikke oplyse stedet, der må du ringe selv.

Det var et meget lille, dårligt oplyst lokale. Om et par dage flytter hun til et bedre rum, oplyser hun.

Min insisteren på mere lys (ellers var jeg gået) resulterede i at hun kom til at flå lampeskærmen i stykker, det hjalp, så kom der lys ;0)

Uforståeligt at alle andre ønsker et mørkt lokale, hvor man kun kan skimte pigen !!

Skrevet

Er det den samme pige som holdt til i Storehus i Hvidovre, for et par måneder siden?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.