Hop til indhold
Gæst

Jyde besøger københavn

Recommended Posts

Gæst

Jeg er i københavn indtil fredag aften og vil høre om der er nogle piger i kunne henvise til, som er til at besøge på cykel fra Christianshavns området.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i københavn indtil fredag aften og vil høre om der er nogle piger i kunne henvise til, som er til at besøge på cykel fra Christianshavns området.

 

 

​det kommer jo an på hvad du søger efter hos en pige?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahh ja!  my bad....

 

Jamen ikke ekstrem stor pige...   former, trænet og slank er helt iorden!

silikonebryster gør intet

Ikke maskinsex

 

Nok oplysninger? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det være cykelafstand..? Ikke Metro afstand?

Anna, Romantica, Marstalsgade 6? Metro til Nørreport. Tog til Nordhavn. 10 min på gåben..( nedenstående billede)

3.jpg

 

Eller Lærke Torsdag fra 16,  Pussygalores. Finsensvej 37F, Frederiksberg. Gå 10 min fra Lindevang Metrostation.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Metro er også helt iorden!

 

Har i links til pigerne?

 

btw hnde på billedet, er det ægte? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denmand Hvordan kommunikere du så med pigebarnet hvis hun ikke kan engelsk?

 

Kan du priser på fanta og mercedes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Booker via telefondamen, peger på hendes menu - resten basale ord (frensh, superfrench, doggie, etc) og fakter.

Mercedes vil være 1.100-1.200 for 30, Fanta 1.500 for 60.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.romantica.dk/pigerne/nicoline

Nicoline vil koste 1.100 kr. for 30 minutter, 1.600 kr. for 45 minutter, 2.100 kr. for 60 minutter.

Nicoline ligner sine billeder godt. Lange flotte ben. Brysterne er lige blevet forstørret lidt, og man må gerne tage fat i dem. Hun tunge-kysser alt det, du har lyst til. Romantica er et hyggeligt lille sted, diskret, to trin ned i en lille Østerbro-lejlighed. Nicoline er blondine og lys i huden. Hun virker ekstremt nøgen at ligge på,og hun kan tydeligvis lide at kneppe. - ja, jeg er lidt fan af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle være ægte ja.

 

Du kan droppe ind og hilse på.

Nikoline er også et godt bud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 16. jun. 2015 at 18:33:

Skal det være cykelafstand..? Ikke Metro afstand?

Anna, Romantica, Marstalsgade 6? Metro til Nørreport. Tog til Nordhavn. 10 min på gåben..( nedenstående billede)

3.jpg

 

Eller Lærke Torsdag fra 16,  Pussygalores. Finsensvej 37F, Frederiksberg. Gå 10 min fra Lindevang Metrostation.

Nu du nævner Anna fra romantica har du testet hende før? Har kigget par gange på hendes billeder hun er lige min type men ved ikke hvor høj hun og meget hun vejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...