Hop til indhold
Jernsvinet

Dania, Venuslovers, Skjernvej 52, Arnborg

Recommended Posts

Jeg er ofte kørt forbi Skjernvej 52 i Arnborg, som må have været aktiv i mindst 25 år, uden at jeg har besøgt stedet, da det tidligere husede mørke piger og fik ret dårlige anmeldelser, men nu skulle det være, da jeg igennem et stykke tid havde set der var kommet lidt andre boller på suppen. Man skal køre bagom og nedad en lille skråvej - her er det lidt forvirrende at skiltet med P52, står næsten ved nr. 54 og man skal dreje ind ca. 5 meter før - men så er der også i forhold til det lille hus rigeligt med diskret parkering og man behøver ikke vende og bakke :)

Huset er gråt og ligner mest noget, der har overlevet fra brunkulstiden, men indenfor er der pænt og hyggeligt. I starten var der godt nok noget mørkt, men Dania var hurtig til at få tændt mere lys og vist mig ind i bollerummet, hvor hun hev menuen frem og jeg så ½ time kostede kr. 1000,-. som hun fortalte var med superfransk og da hun var både sød, indtagende og spansktalende kunne jeg ikke stå imod, så jeg bestilte "media hora", hvorpå hun bad mig klæde mig af. Da jeg svedte lidt tilbød hun mig straks et bad og hun gik med ud og hjalp lidt til - herover kunne jeg ikke skjule min begejstring, som imponerede hende en del.

Dania fra Columbia er 30 - 35 år, måske lidt bred forneden, men fast og ikke noget med topmave eller bolledej, rimelig pæne suttelyste naturlige bryster - og så har hun et kønt spansk/maurisk ansigt med en flot profil og langt mørkt krøllet hår.

Tilbage i bollerummet prøvede vi lidt forskellige stillinger - hun var meget livlig - og måske lidt for bestemt i sengen, vendte og drejede sig, trak lidt ud i skamlæberne for at gøre dem ekstra indbydende - og så måtte jeg jo ned og smage. Hun ville dog også smage og bad mig ligge mig på ryggen, så hun kunne kravle ovenpå til en 69er. Nu ville hun dog også gerne have noget rigtig jern - først i missionær og siden bagfra - og her gjorde hun i begge stillinger noget der adskilte hende fra de almindelige piger - idet hun samlede benene, så hun kom til at ligge mellem mine ben - jeg kunne så selvfølgelig ikke gå så dybt, men når man er stor, er der mange piger, der nyder denne stilling, som de ofte slet ikke kender, men som ellers giver dem en ekstra dejlig orgasme - og det virkede også som om Dania fik hvad hun skulle have - hun kom ihvertfald med flere rystelser, mens hun sagde en hel masse søde ord på spansk, som jeg ikke helt forstod - udover at hun nød det :-D

Hun ville dog nu også gerne at jeg hurtigt kom - og det var måske det eneste lille minus, da jeg mest havde lyst til at kneppe denne dejlige kvinde i rigtig rigitg lang tid. Bagefter tog både hun og jeg et bad - dog ville hun af en eller anden mærkelig grund ikke op i spa-badet sammen med mig, men blev stående på gulvet for at vaske sig.

Dania skulle blive i Arnborg til søndag tror jeg - der er dog nu nogle andre piger på annoncen:

http://side6.dk/resultatside/?q=venuslovers

Men jeg tror ikke man skal hænge sig så meget i billederne. Jeg synes jeg har set Dania i en anden annonce og hun fortalte da også, at hun netop havde været i Viborg, hvor hun dog ikke brød sig om at være, da der var for beskidt.

Vi snakkede en del mere sammen og hun var lidt interesseret i mine familieforhold, mente jeg var en flot slank mand og at min kone måtte være meget lykkelig :-D 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...