hornyBOY22 37 Skrevet 15. Juni, 2015 jeg overvejer at tage en tur til privat-diskret, men er i tvivl og vil høre jeres erfaringer derfra, er det et godt sted med søde piger der er friske hvem kan i anbefale af blondine, hvad skal jeg evt være opmærksom på hvis det er jeg beslutter mig for at tage derhen?? mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 15. Juni, 2015 jeg overvejer at tage en tur til privat-diskret, men er i tvivl og vil høre jeres erfaringer derfra, er det et godt sted med søde piger der er friskehvem kan i anbefale af blondine, hvad skal jeg evt være opmærksom på hvis det er jeg beslutter mig for at tage derhen?De kører et privat-diskret koncept, så du kan ikke bare komme på døren, men må ringe i forvejen og aftale tid, før du får adressen (bemærk at de netop er ved at flytte i nyt domicil i Bording) - og så ikke noget med at komme mere en 5 min før/efter. Pigerne plejer at give en rigtig god og solid service med kys og kram, hvis du ellers er velduftende og velsoigneret. Mod et tillæg kan du også hos flere at pigerne få både superfransk og megafransk med slug - ligesom du også kan få pigerne til at gå med i badet - men aftal helst dette på forhånd med den søde telefondame.Mht. blondiner - er jeg lidt svar skyldig, da jeg foretrækker brunetter - men søg i de adskillelige anmeldelser, der ligger herinde allerede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 16. Juni, 2015 Helt enig med Jernsvinet: kom bare i gang, unge mand! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyBOY22 37 Skrevet 16. Juni, 2015 det lyder som noget jeg skal kaste mig ud i og prøve, satme en tur med alle og en vær pige der er.er det danske piger alle sammen, samt telefon damenville de kunne sige jeg ikke må komme på besøg hvis jeg ikke er dansk eller er for ung eller noget?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 16. Juni, 2015 De modtager kun skandinaviske mænd, din alder er ikke et problem så længe du er over 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 16. Juni, 2015 Søde friske piger, hvoraf de fleste jeg har mødt er på grænsen til gudinder.Af blondiner på plakaten i denne uge, ville jeg vælge Mascha. Sjov, smuk og en fantastisk fit figur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyBOY22 37 Skrevet 17. Juni, 2015 det lyder virkelig lækkert, men hvis jeg ikke er dansk så kan jeg vel ikke komme på besøg der vel?? har nemlig noget tyrkisk/dansk baggrund ville det ikke kunne gå?hvor langt snakker vi scandinavisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 17. Juni, 2015 hej BOY22Jeg syntes du skulle skrive til P-D herinde eller ringe til tlf damen og hører hvad de siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyBOY22 37 Skrevet 17. Juni, 2015 jep det vil jeg da prøve og gøre, de er vist de eneste der kan komme med det mest rigtige svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg