Hop til indhold
hornyBOY22

privat-diskret godt sted?

Recommended Posts

jeg overvejer at tage en tur til privat-diskret, men er i tvivl og vil høre jeres erfaringer derfra, er det et godt sted med søde piger der er friske

hvem kan i anbefale af blondine, hvad skal jeg evt være opmærksom på hvis det er jeg beslutter mig for at tage derhen??

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg overvejer at tage en tur til privat-diskret, men er i tvivl og vil høre jeres erfaringer derfra, er det et godt sted med søde piger der er friske

hvem kan i anbefale af blondine, hvad skal jeg evt være opmærksom på hvis det er jeg beslutter mig for at tage derhen?

​De kører et privat-diskret koncept, så du kan ikke bare komme på døren, men må ringe i forvejen og aftale tid, før du får adressen (bemærk at de netop er ved at flytte i nyt domicil i Bording) - og så ikke noget med at komme mere en 5 min før/efter. Pigerne plejer at give en rigtig god og solid service med kys og kram, hvis du ellers er velduftende og velsoigneret. Mod et tillæg kan du også hos flere at pigerne få både superfransk og megafransk med slug - ligesom du også kan få pigerne til at gå med i badet - men aftal helst dette på forhånd med den søde telefondame.

Mht. blondiner - er jeg lidt svar skyldig, da jeg foretrækker brunetter - men søg i de adskillelige anmeldelser, der ligger herinde allerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det lyder som noget jeg skal kaste mig ud i og prøve, satme en tur med alle og en vær pige der er.

er det danske piger alle sammen, samt telefon damen

ville de kunne sige jeg ikke må komme på besøg hvis jeg ikke er dansk eller er for ung eller noget?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søde friske piger, hvoraf de fleste jeg har mødt er på grænsen til gudinder.

Af blondiner på plakaten i denne uge, ville jeg vælge Mascha. Sjov, smuk og en fantastisk fit figur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej BOY22
Jeg syntes du skulle skrive til P-D herinde eller ringe til tlf damen og hører hvad de siger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...