ESPE 53 Skrevet 15. Juni, 2015 Jamen så måtte jeg besøge stedet igen, blev lukket ind af indehaveren, som hedder Kokkai fandt jeg ud af, lige så sød og dejlig som sidste gang jeg var der, spurgte om ikke hun gav en gang massage, og med et stort smil fra hendes side af, fik jeg af vide at det gjorde hun ikke, øv også, hun tog sig kun af papirarbejdet sagde hun, men hun skulle nok finde en pige til mig....ja ja så må det jo være sådan, fandens også for hun ser sgu dejlig ud...Nå men jeg blev vist op oven på i et lækkert værelse oppe på 1 salen, og så dukkede der en lille trunte op som præsenterede sig som Lisa, det hedder hun nu nok ikke i virkeligheden , nå men hun spurgte hvad jeg ønskede, og jeg sagde bare en gang dejlig massage, men denne gang lagde jeg mig på briksen med bar røv og dolk...Nå men udemærket massage, til min store glæde så det ud til at hun havde nogle gode babser, så der farede en fanden i mig og jeg tænkte de skal simpelthen bare ud i fri natur så det spurgte jeg lidt ind til, og hun lyste op i et smil, og jeg blev en tudse fattigere, men samtidig blev hun også MEGET sjovere at være sammen med, så hun lagde ud med lidt dejlig olie hånd, så en blæser, og så hoppede hun ellers på sømmet, og papa fik den fedeste ridetur i mands minde.....og hun var yderst berøringsvenlig..Jamen det var så bare en beretning fra en GLAD mand til de ærede læsere her på siden, og kan varmt anbefales 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucash 194 Skrevet 16. Juni, 2015 Super anmeldelse - og inden for mange når at spørge dig om link...værsgo: http://bangkokthaimassage.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juni, 2015 Ja, og Kokkai, ejeren, er hende, der på hjemmesidens link til avisartiklen står i grønt i midten. Billedet snyder dog, for hun er langt kønnere i virkeligheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ESPE 53 Skrevet 16. Juni, 2015 Det må jeg sørme give dig ret i Borende X, hun er da meget pænere i virkeligheden, og utrolig sød og venlig, egentlig mærkeligt der ikke skrives mere derfra, eller om Bangkok... for jeg kan da ikke være den eneste der er gået derfra som en yderst tilfreds mand... og de par tøsebørn jeg har været i berøring med, har også været utroligt søde, og der har været pænt og rent, læser jo lidt her på den fremragende anmeldelses side, at der også findes knap så lækre steder, men rart med et forum hvor man kan få lidt gode ideer til brug af sparepengene.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 173 Skrevet 16. Juni, 2015 Har ikke været på Bangkok længe, men har ikke glemt ejeren. Gad godt rive hende rundt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
franskmanden 88 Skrevet 19. Juni, 2015 hej Var hos bangkok i weekenden (lørdag aften) og fik en tur hos ejeren selv. sexet kvinde, store bryster og en lidt hæs stemme. Bestilte en times massage. Fik en nogenlunde ok massage, men meget centreret om ryggen. efter ca. 20 min om på maven og det uundgåelige spørsmål. så fuld pakke da (1500 ialt). Lækker krop, men ikke speciel aktiv og ikke særlig indlevende. Faktisk noget skuffende, efter de høje forventninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ESPE 53 Skrevet 22. Juni, 2015 Det er da meget godt gået franskmand, at du skriver anmeldelsen en dag før det hænder hi hi hi, den må du længere ud på landet med...Men hvis det passer må du være en af de virkelig heldige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Juni, 2015 Det er da meget godt gået franskmand, at du skriver anmeldelsen en dag før det hænder hi hi hi, den må du længere ud på landet med...Men hvis det passer må du være en af de virkelig heldige... Han mener nok sidste weekend. Men bortset fra det har jeg heller ladrig hørt, at Kokkai selv kokkererer i massagerummene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ESPE 53 Skrevet 22. Juni, 2015 Nej det tror jeg altså heller ikke, og skulle efter sigende levere en fantastisk massage, da hun er uddannet i massage i Thailand, og har vist en del kvindelige kunder også, TIL ordentlig massage... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ESPE 53 Skrevet 28. Juni, 2015 Nå men måtte aflægge Bangkok et besøg endnu engang, spurgte ejeren om det var muligt at få massage af hende, det måtte hun afslå da hun IKKE giver massage, nåhhhh men jag havde da læst at det gjorde hun..her på tråden... hun gav til kvinder og par, men mest ansigtsbehandlinger og lignende oplyste hun, men hun ville ALDRIG åbne sine ben for penge som hun så sødt sagde det.. og det så virkelig ud som hun mente det.. og meddelte at hun mest af alt ønskede at Bangkok skulle være et PÆNT sted, med GOD massage.Jamen så må det være sådan....grrrrrrMen fik så en lækker massage af en der hed Nancy, en god lille frodig godbid, med alt til gården og gaden, ellers ikke så meget mere herfra, da det kun blev ved den hårde massage, som var YDERST udemærket... Men franskmandens beretning spøger stadig må jeg indrømme.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillermand 0 Skrevet 2. Juli, 2015 Ejeren giver ikke selv massage som pigerne. Om hun giver normal massage ved jeg ikke. Jeg kender hende idet jeg står for deres hjemmeside og hun virker til at være en ambitiøs virksomhedsejer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefar.dk 3 Skrevet 21. August, 2015 HejJeg skal på besøg i Hillerød i næste uge, så jeg vil gerne høre, om man kan få B2B hos Bangkok?Så vil jeg da lige takke for alle jeres gode indlæg.Bamsefar.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. August, 2015 HejJeg skal på besøg i Hillerød i næste uge, så jeg vil gerne høre, om man kan få B2B hos Bangkok?Så vil jeg da lige takke for alle jeres gode indlæg.Bamsefar.dkTjah, det har jeg da fået. Det var af Linda, som nu er i Buddinge, men det er meget længe siden. Mon dog ikke .........? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefar.dk 3 Skrevet 22. August, 2015 Mange tak for svaret.Jeg forsøger mig.Bamsefar.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2015 Jeg har også fået en lækker B2B hos Bangkok, Hillerød, men det er 10-11 måneder siden af en pige der hedder Rosa, desværre er hun taget tilbage til Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg