Hop til indhold
Gæst

Har det lidt stramt med sugardating.

Recommended Posts

Gæst

Jeg har siddet og læst en del indlæg på siden her om emnet sugar dating og må indrømme at jeg har det lidt stramt over det og bliver en smule provokeret at tænke på at "gamle/ældre" mænd i 50-60 års alderen har sex med piger helt ned til 17-18 år, kan slet ikke lade være med at tænke på at hvis sådan en mand havde sex med min datter, kan godt være jeg er gammeldags, men tænker ikke på det når i har sex med sådan en ung pige ? eller hvor går jeres moral. Skal lige tilføjes at jeg ikke er ude på at pege fingre af nogen, men måtte bare ud med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har siddet og læst en del indlæg på siden her om emnet sugar dating og må indrømme at jeg har det lidt stramt over det og bliver en smule provokeret at tænke på at "gamle/ældre" mænd i 50-60 års alderen har sex med piger helt ned til 17-18 år, kan slet ikke lade være med at tænke på at hvis sådan en mand havde sex med min datter, kan godt være jeg er gammeldags, men tænker ikke på det når i har sex med sådan en ung pige ? eller hvor går jeres moral. Skal lige tilføjes at jeg ikke er ude på at pege fingre af nogen, men måtte bare ud med det.

​Har du tænkt på at en pige faktisk kan have en fantasi om ældre mæns eller bare generelt have lyst til ældre mænd?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skal ikke kunne sige hvad der drager så unger piger til det, men tror nu mere det handler om store gaver,dyre,sko,tasker,penge etc´... fra gavmilde ældre mænd som tiltrækker største delen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke kun på sugar dating, at du finder udbydere af sex ned til 18 år, så hvis man skal moralisere over stor aldersforskel skal det spredes udover sexkøb generelt.

Jeg har som udgangspunkt altid gået udenom de helt unge piger, men jeg har da besøgt en pige på 20 som jeg troede havde løjet sig 5-6 yngre fordi hun virkede moden. (selv 36)

Jeg kan nu ikke se at det er værre om man er 20, 36 eller 60 når man besøger en ung pige... Så længe man er en gentleman, og det kommer vel oftere med alderen :)

ps. Hvis jeg har det lidt ambivalent med sugardating, så er det mere pga at man ikke "kalder en spade for en spade" ... Det er prostitution uanset indpakningen :)

Redigeret af Display
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...