Hop til indhold
Kausten

Christinna_PD en Engel på Jorden

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg havde min debut med GPs tilbage i Marts 2014 da jeg fik besøg af den vidunderlige Christinna fra http://www.privatdiskret.com/

Siden det besøg, har jeg haft en del flere besøg af hende.. Og igår havde jeg så besøg af hende endnu engang.

Bookede hende for hele dagen. Hun ankom lidt før middag, og der gik ikke lang tid fra at hun ankom til at jeg bemærkede en slags "Glow" over hende. Fik mig faktisk til at joke lidt med at hun måske var Gravid da Piger tit har en slags "Glow" over dem når de er Gravide.. Men dette var self. ikke tilfældet, og hvad der helt præcist gav hende den "Glow" ved jeg ikke, men vidunderlig så hun ud. Faktisk så vidunderlig at hendes smukke smukke ansigt distraherede mig en del :wub:.

Vil ikke gå i detaljer med hvad vi lavede på dette heldags besøg... Men vi hyggede en del, "Legede", Lagde og nussede i Sengen, osv :wub:. Vil dog lige nævne at hendes billeder på http://www.privatdiskret.com/, som jeg faktisk ikke er specielt vilde med, overhovedet ikke yder hende den retfærdighed hun fortjener, for nok ser hun godt ud på de billeder, men det er intet imod hvor Smuk hun er i virkeligheden. Og her snakker jeg ikke bare om hendes ansigt, som man jo ikke kan se på billederne, men også hendes krop.

Det var som altid, et vidunderligt besøg.. Og jeg synes seriøst hun bliver smukkere og smukkere.. hvilket jeg egentlig ikke troede var muligt, taget i betragtning hvor smuk hun allerede var :wub:. Dog syntes jeg, som altid, at tiden fløj afsted alt for hurtigt... Men sådan går det vel når man er i godt selskab ;).

Sted: 5/10 (Mit eget sted, som er lidt af et "dump" :P).

Pigen(Christinna): N/A "Score" kan ikke beregnes.. Kan ikke tælle så højt :wub:.

Besøget: N/A "Score" kan ikke beregnes.. Kan ikke tælle så højt :wub:.

Gentagelsesfare: Helvede fryser nok til is før jeg stopper med at nyde den vidunderlige Christinna :D. Dog har jeg haft overvejet snart at stoppe, men mest fordi jeg er lidt småforelsket i hende.. Kan dog sagtens styre det.. Jeg er jo trods alt en voksen mand.. eller ihvertfald voksen... sådan da.. :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

som i 14 timer for 14.000 kr ? så tro da fan hun havde en glød over sig :D sorry kunne ikke lade være  :P;) 

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Så er hun da heller ikke bedre.

jeg har besøgt flere af de andre piger hos PD med større fornøjelse end hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Til the Captain:

netop derfor min kommentar, så forherligelsen af hende ikke skal stå alene!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel smag og behag?

​Christinna faldt ihvertfald i min smag og behagede mig fint, faktisk så meget det måtte et besøg til 2 dage i træk :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Tusind tak for den søde anmeldelse :) 

jeg havde en fantastisk dag og glæder mig til at se dig igen søde :) 

- Hav en skøn sommer ! 

Kyss C 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...