Hop til indhold

Recommended Posts

I går fik jeg prøvet kombineret thai/oliemassage af Jada hos GamRai. Jada er sød, dejlig og imødekommende. Medium bryster og jeg vurderer at hun er i midten af 30'erne. Hun snakker fint engelsk og massagen er gennemsnitlig. Efter ca. 30 minutters oliemassage strejfer hun diskret klokkerne og da jeg ligesom markerer med et par små grynt, at det er godkendt så får de den store tur.

Jeg bliver bedt om at vende mig om, og begejstringen for hendes klokkespil viste sig ved en rank holdning fra min enøjede kriger. Jeg vælger en dejlig håndtrold og den var absolut i den gode ende. Da der var ca. 20 minutter tilbage, så fik oversiden af kroppen også en god oliemassage. Tiden holdt fint og stedet er rent og pænt.

Total damage 1000 kr, da jeg valgte at hun skulle være helt nøgen under håndtrolden. Desuden gav det mulighed for at kæle for, og slikke brysterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Ja Jada er dejlig :-D - Det er Nina fra samme sted også, er hun stoppet?  Hendes billeder er ikke længere på hjemmesiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fick jag tillfälle att besöka Jada idag då jag hade ärende till Köpenhamn.  Jag hade inte så mycket tid så vi enades om 30 min och en blandning av senses och b2b med HJ som avslutning. Allt i allt 1000kr. Senses ja vad säger man om det, är egentligen mer smekning med olja än massage. Men men det var rätt dejligt. Jada är en ganska vacker kvinna och mycket närvarande. Ögonkontakt när det var möjligt och hon flåsade en lite lätt i örat och frågade om allt var ok. HJ var ok och ingen brådska. Var påklädd och ute på gatan efter 40 min.

kommer igen ? Ganska troligt:razz:

stället rent och fint och rena handdukar.

/The Indian

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...