Hop til indhold

Nadine -- Romantica

Featured Replies

Skrevet

Hej EG :-)

En anmeldelse fra weekendens besøg.

Fik i lørdags en pludselig lyst til en omgang selvforkælelse ;-) Jeg tjekkede vagtplanen på et par kliniker og valget faldt på Nadine hos Romantica.

http://www.romantica.dk/pigerne/nadine

Hun har et par super pæne bryster og en ret lækker krop. Desværre må man ikke rigtig røre brysterne eller slikke på dem da hun siger de er ømme. :-( Hun giver en dejlig gang fransk. hun bruger også lidt tænderne lige tilpas til at det føles skønt. 

Ved ikke om hun ikke helt selv ville modtage fransk, for efter hun havde været igang på mig og jeg ville give hende en tur og fik vendt hende, så havde hun allerede taget et ordentlig skud glidecrem mellem benene. 

Ved ikke om hun er Svensk og bare syntes at det var nemmere at kommunikere på Engelsk. Men al snak var på engelsk. en ret vigtig detalje som jeg godt syntes at Romantica kunne nævne i hendes profil. 

Var for første gang inde i deres det lille værelse hvor jeg vil tro at sengen udgøre 50% af rummet. Der kunne godt været lidt flere spejle eller bedre placering af dem som er. Så man rigtig kan nyde at se, når man gir den i bagfra

En okay oplevelse. Men dog ikke noget som jeg vil gentage.

Go dag til jer alle

/Rasmus
Skrevet

TAK. Mange tak.

Tror godt jeg kan sende Nadine tilbage i køen. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Alm klinik priser 1100 kr for 30 min alm blid sex. 

Skrevet

Nadine optræder også hos Mon-Cherie. Her var hun faktisk på min to-do liste (bryder mig ikke om faciliteterne hos Romantica), men er pillet af.

/Natskygge

Skrevet

Er denne pige fra Mansiongirls, http://mansiongirls.dk/pige.php?id=193, også lig med Nadine?

For det er hendes billeder der bliver brugt på Romantica/Mon-cherie.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.