Hop til indhold
armybird

Sød og fræk blondine, Odense SØ

Recommended Posts

Som indledning skal det siges, at, som det vil fremgå, er dette min første anmeldelse. Jeg har luret herinde et stykke tid, og nu fandt jeg det relevant at lave et lille skriv.

 

Jeg besøgte hende her i dag: https://annoncelight.dk/showad/147167

Jeg sendte en sms for at forhøre mig og fik aftale i stand. Kørte mod bydelen, sendte ny sms og fik den eksakte adresse. Det er privat.

Jeg er i tvivl om det er hende på billederne. Hende jeg besøgte er polsk og pokkers fræk. Hun er slut-tyverne, og hun har en virkelig velskabt krop. Hun taler og forstår engelsk ok.  Jeg betalte 1400 for en time, og det fik jeg. Hun kigger ikke på klokken. Jeg har tidligere besøgt pigerne i Brylle nogle gange, men dette var egentlig min første gang ved privat pige. Derfor vil jeg ikke afvise, at ikke alt udstyr var 100 % funktionsdygtigt hos mig. Hun hjalp alt hvad hun kunne, og vi kyssede, legede og hyggede med mund og hænder.

 

Det var en dejlig time. Uden at have så meget andet at sammenligne med, så kan hun varmt anbefales. Man føler sig velkommen, og hun behandler én rigtigt godt. Hun sagde at hun var der 10 dage endnu. Økonomisk er jeg desværre forhindret i at besøge hende igen, men havde jeg midlerne, havde jeg besøgt hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt for dig, lidt underligt at Du netop vælger denne GP, når der lige er givet en advarsel om ikke at besøge hende.

Jeg have nok valgt en anden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... Jeg forstår til fulde skepsis. I vil kunne se af min profil, at jeg har været oprettet siden august sidste år.

Jeg havde ganske enkelt ikke luret advarslen. Havde jeg det, var jeg ikke taget afsted.

Jeg må gå ud fra, at jeg har været heldig. Og det giver sig selv, at der vel ikke er grund til at satse alt for meget på samme held for andres vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt se Du var oprettet for lang tid siden, men Du skrev at Du havde "luret herinde et stykke tid" havde jeg bare undret mig over dette valg.

Velkommen til. Dejligt din debut gik så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...