Hop til indhold
Verner

Prani Wellness - En god oplevelse

Recommended Posts

http://www.praniwellness.dk/


Stedet
-----------

Stedet er pænt, ok indrettet, selvom de 2 massagerum ligger i forlængelse af hinanden (hvilket virker upraktisk) og der er rent.

 

Pigen
---------

Prani er en sød og smilende dame omkring medio fyrre. Hun har fokus på at give en rigtig god massage, og det har hun styr på, da hun er en dygtig massør.

 

Oplevelsen
---------------

Jeg valgte en times massage, og som nævnt, så er Prani rigtig dygtig. Derfor en rigtig god massage, hvor kroppen blev beabejdet godt og struktureret. Der var ikke nogen form 
for pirring i forbindelse med massagen, og det passede mig helt fint, da det primært var massagen jeg var kommet for. Mod slutningen blev jeg tilbudt afslutning, men afslog, da
jeg havde behov for at fokusere på massage af nogen ømme punkter på kroppen.  

 


Sammenfatning
-----------------------

En god oplevelse og et sted jeg godt kunne finde på at besøge igen, såfremt min krop får behov for en god omgang massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan helt tilslutte mig. Jeg har besøgt Prani adskillige gange, da hun holdt til i Roskilde. Hendes massage er fremragende, og hun kan også afhælpe helt specifikke problemer, f.eks. nakkeproblemer, hvis man har det. Hendes håndjob er på samme høje niveau som massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan helt tilslutte mig. Jeg har besøgt Prani adskillige gange, da hun holdt til i Roskilde. Hendes massage er fremragende, og hun kan også afhælpe helt specifikke problemer, f.eks. nakkeproblemer, hvis man har det. Hendes håndjob er på samme høje niveau som massagen.

​Jeg tilslutter mig Benny Bom´s skriv:razz:

Hun er en dygtig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...