Hop til indhold
Guest Sarsar

Qinami

Recommended Posts

Guest Sarsar

Hihi det må du gerne, men har skam også selv lyst til at kigge forbi denne lille skønne pige :-) hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos hende i går - og det var en fremragende oplevelse. Sød, imødekommende og stram teen-krop. Hun havde de sødeste små bryster, som hun startede med at gnubbe op af min pik, mens hun slikkede på min brystkasse. Blow med smil og god øjenkontakt. Sex i missionær. Egentlig ville jeg afslutte i hendes mund, men blev grebet af stemningen og kom alt for hurtigt. Desværre. Så seancen endte med en omgang rygmassage. 

Eneste minus er kys. Jeg spurgte om hun kyssede, og hun svarede 'little bit'. Jeg prøvede at få gang i kysseriet, mens vi var igang, men det blev ikke til det store.

Hun fortalte derudover, at hun lige er ankommet og at hun bliver i DK en måneds tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sarsar

Det lyder da ikke som en helt dårlig oplevelse med hende :-) men kan godt se at hvis hun ikke er meget for at kysse er det noget der kan trække ned, måske man så skulle overveje om man skal besøge hende eller ej...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da ikke som en helt dårlig oplevelse med hende :-) men kan godt se at hvis hun ikke er meget for at kysse er det noget der kan trække ned, måske man så skulle overveje om man skal besøge hende eller ej...

​Nej, det var bestemt en dejlig oplevelse. :-D - og jeg vil helt klart anbefale hende til andre - selvom hun ikke kysser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sarsar

Okey det lyder altså godt, men må da indrømme at hvis hun kun kysser lidt ved jeg ikke om.jeg har lyst så....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sarsar

Af hvad jeg har hørt så skal man betale taxaen ud til hvor man skal være og så prisen som på klinik...

Har dog ikke selv fået det af vide, så vil ikke love det er den rigtige, men send en sms til dem og spørge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...