Hop til indhold
Chris1

Chikita Aalborg

Recommended Posts

Fik besøgt Chikita fra Annoncelight.dk, hun er en rigtig sød smuk lille sag, hvis i er til det, så besøg hende. Hun har tilbud i denne og næste uge. Bor rigtigt anonymt. Kanon dejligt sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Fik besøgt Chikita fra Annoncelight.dk, hun er en rigtig sød smuk lille sag, hvis i er til det, så besøg hende. Hun har tilbud i denne og næste uge. Bor rigtigt anonymt. Kanon dejligt sex.

Besøgte hende i Århus efteråret 2014 under navnet Lilly, dengang var det med tungekys, en rigtig dejlig pige som jeg også anmeldte herinde.

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fik besøgt Chikita fra Annoncelight.dk, hun er en rigtig sød smuk lille sag, hvis i er til det, så besøg hende. Hun har tilbud i denne og næste uge. Bor rigtigt anonymt. Kanon dejligt sex.

Er det hende den Danske mulat man kan besøge på Grønlandstorv? 

Har nemlig overveje at besøge hende. 

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link ? Hvor gammel er hun ?

​Der er kun link når hun er "på". og det er på Annoncelight. Hun fjerner det igen når hun er "færdig".

Hun er bestemt godkendt. Hun siger selv hun er 31 og det er nok ikke helt ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg har fornyligt haft mulighed for at besøge Chikita. Vi havde aftalt 1 time.

Jeg kan tilslutte mig, at Chikita er en sød og skøn lille GP. Og jeg fik virkelig fuld ”valuta for pengene”. Så jeg var godt brugt da jeg – efter et bad, hvor sveden blev vasket af - med et stor smil forlod Chikita.

Jeg er sikker på, at hun får mit besøg igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun får mange roser i den her tråd og det fortjener hun, selvom jeg ser det lidt anderledes. Hun er virkelig sød og venlig men hun er slet ikke min type. faktisk lidt af et turnoff. jeg ville ha gået igen, hvis ikke jeg var så liderlig.

Gode priser men kommer der med garanti aldrig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun får mange roser i den her tråd og det fortjener hun, selvom jeg ser det lidt anderledes. Hun er virkelig sød og venlig men hun er slet ikke min type. faktisk lidt af et turnoff. jeg ville ha gået igen, hvis ikke jeg var så liderlig.

Gode priser men kommer der med garanti aldrig igen.

Hvorfor var hun et turnoff for dig?

Det har tidligere vis sig at vi har samme "smag" så jeg er lidt nysgerrig inden jeg evt. aflægger hende et besøg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor var hun et turnoff for dig?

Det har tidligere vis sig at vi har samme "smag" så jeg er lidt nysgerrig inden jeg evt. aflægger hende et besøg ;-)

Jamen det hele var bare ikke mig (udover prisen). Hun er tynd men har stadig lidt mave med strækmærker, små ungpige bryster, flere ting jeg ikke husker. Helt ærligt kan jeg ikke helt huske det men sød pige, bare ikke noget for mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...