Hop til indhold
hyrden

Er Nikoline fra SC den samme som Nicoline fra CS?

Recommended Posts

Okay, tak for svaret.

Nogen der har erfaring med Nikoline fra Sexyclub/eventyrpigerne/vordingborgpigerne? Er hun et besøg værd hvis man er til GFE? :-)

EDIT: Ah nwm har fundet en del om hende herinde, det bliver nok til et besøg inden længe. Passer hendes oplyste alder, altså 24 år?

Redigeret af hyrden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej. De lyver som de fleste, desværre. "24" plejer at betyde midt i 30'erne. Hvis du ønsker en på 24 (eller 18-25) skal du vælge en der annonceres til "21". "22" plejer at betyde sidste halvdel af 20'erne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah mon ik du overdriver lidt der. Er med på mange lyver om alderen på hjemmesider, men tror for det meste at det max er med 4-5 år, selvfølgelig nogen undtagelser.

Redigeret af hyrden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Nej. De lyver som de fleste, desværre. "24" plejer at betyde midt i 30'erne. Hvis du ønsker en på 24 (eller 18-25) skal du vælge en der annonceres til "21". "22" plejer at betyde sidste halvdel af 20'erne. 

Det var præcis sådan en af pigerne selv forklarede mig det engang :)

jeg vil også skyde hende til sidst i tyverne. Synes dog at billederne er ret photoshoppet. Det Synes jeg Generelt er et problem på mange af klinikerne. Især eventyrpigerne

Brysterne er ikke ret pænt lavet og oplevelsen var ikke noget jeg ville anmelde herinde. Men hun var rigtig sød at snakke med.

/Rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nicoline fra SexyClub er først i 20'erne, Nicoline fra CassiopeiaStars er sidst i 20'erne. Jeg har besøgt dem begge flere gange, og det har jeg tænkt mig at blive ved med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...