Hop til indhold
Nille

En udemærket indlæg om FKK-klubber

Recommended Posts

Jeg har kørt denne post gennem Google translate, der er nogle gode ratings og nyttige kommentarer her:

 

Club Oversigt

    
Jeg vil give, hvad jeg synes er mine bedste / værste ratings for forskellige ting og klubber. Ikke én person er den samme, og alle kan lide der egne ting, så tage, hvad jeg skriver med et gran salt, men måske vil det hjælpe nogen i fremtiden. Jeg gik til yy / ACA / gt / Samya / modial / hajer / Oase / oceaner / lvingroom. (Jeg har været i verden og Mainhatten, men ikke på denne tur. Altid ønsket at tjekke slottet men aldrig fik rundt til det med frygt for dårlige sessioner).

    
Reneste klub samlet. YY. Runner up Oceans (hajer, lr, gt, Oase alle nice tho).

    
Mest beskidte klub. Mondial. (Mondial er din gennemsnitlige lave budget klub i Anytown USA, men med 70 piger, du kan betale for at kneppe, men også med dudes everyhere. Resten er temmelig nice og i anstændigt cond. Samya havde en brudt rækværk jeg kunne have fast det i 10 min.

    
Bedste mad (til min smag) - udendørs grill på hajer. Runner up GT. (Samya faktisk havde mad jeg troede var god).

    
Mindst club pleje. Oase, hvis du læser dette har nogen klippe græsset, geez give mig et par euro off indrejse og jeg vil skære skid.

    
Værste mad. Mondial (jeg er sikker ingen her går for fødevarer) Oase maden var ikke så stor i morgen eller eftermiddag. (Svært at bruge en masse tid i aca w ingen mad overhovedet).

    
Bedste brød. Mondial.

    
Bedste værelser. GT hytter er rart, yy med brusebad i det også rart. Alle af dem er på niveau med hinanden selv om.

    
Bedste / hotteste bade- Op ad trappen brusebad på hajer Jeg tror ikke, nogen selv ture i der (skjult perle) brusere i værelset ved yy var rart.

    
Bedste armbånd -Oceans (lidt elastik w mikrochip, virker på alle locker, du vælger. (Alle andre klubber tog jeg det ud i rummet, men ikke w havene én. Værste er håndleddet bagage på Aca.

    
Hotteste piger. Per pige, ACA (ikke mange grimme dem på alle). Oase har måske runner up (sad efter 5 pm, før den tid var det super halt).

    
De fleste piger. Sharks. Runner up Oase.

    
De fleste piger pr sq ft. Samya på at ét rum havde ligesom 50 da jeg prøvede at tælle.

    
Bedste DJ. Samya- runner up GT-Oceans.

    
Værste dj. Prob Sharks, de spiller en god sang så som 3, hvor alle ønsker at falde i søvn. (Mondial var helt vilde).

    
Dejligste by i mellem. Downtown Darmstadt er værd en tur gennem, det er rart. Fra den slagne vej, byen Koblenz var virkelig rart at køre igennem og se på, indstille dine GPS der, hvis du er lige ud til et krydstogt eller hvad. Holland er også meget rart og fastsat godt, jeg kan lide udseendet og fornemmelsen af ​​det der.

    
Bedste deal på posten. Hajer sol / ons 45 e (de fleste piger og tonsvis af fødevarer) Runner op. Aca også forhandle efter 9 pm (30 e, men ingen mad).

    
Bedste to dage klubber sammen. GT / LR combo eller GT / ACA (90-95 e), men med disse to klubber kan du dræbe 14 timer og tonsvis af piger / mad (og gratis øl på GT, men jeg drikker ikke hvis kørsel til en anden klub).

    
Bedste BJ. Indlysende er det bare fra et lille udsnit af piger til rådighed. - Valentina (hajer) runner up. Katya (LR).

    
De fleste GFE pige jeg forsøgte. Katya (LR) runner up fik reelle tæt og personligt med Aura (oase).

    
Værste service. Beatrice (Oase) Sharked. Jeg troede, hun var smuk, spurgte hende, om hun kyssede sagde nej, men det betyder ikke ende det for mig, jeg sagde lader gå anyways, får hun sin taske og siger, "gå til dit skab og få dig penge først 100 e højre "Jeg var ligesom fanden. Første piger ikke fortælle dig hvad du skal gøre i disse steder dens bare ikke den måde, det fungerer, og hvis de gør, du er i for en dårlig session. Jeg skulle have sagt, jeg ønsker ikke at gå ret, når hun sagde få dine penge først, men jeg var som fanden er det, hun er hot. Kom i rummet, og hun siger, du ved kun grimme piger kysse højre og ikke de smukke dem, jeg sagde godt, det er ikke min erfaring, men uanset hvad du tror (vel vidende, at hun er en total * på dette tidspunkt). Nu havde jeg en hårdt på, da jeg først komme på plads, som jeg var begejstret for hendes udseende. Afer hendes tale og holdning jeg havde en softy, hun tog softy og begyndte at sutte og jeg var som fanden dette * Jeg fik det at gå lidt, begyndte at kneppe og så bare sagde fuck det, og jeg er færdig efter ca. 12 min, hun siger ok orlov og give mig min 50 Jeg vil rengøre rummet, dybest set sparke mig ud. (Bemærk, at hver anden pige var meget venlig efter, nusset eller spøgte og var normale piger) Jeg havde krøllet den 50 note i mit håndklæde, du skulle have set den skide udtryk i ansigtet, da hun forsøgte at rette det ud, soo gal . LOL. Jeg var virkelig kommer til at gå til slottet et par dage senere, men at en session holdes kører gennem mit sind, og jeg ønskede ikke en nat fuld af det lort. Senere så jeg Beatrice udenfor og kiggede hende nøje, og hun vil have endnu skide varmt, prob hende bare at være på mine nerver. Ud af omkring 28 sessioner om dette var den virkelig kun dårligt, så alt i alt er jeg ikke klager bare advarsel andre.

    
Ting at bemærke: Jeg blev trukket over forlader hajer parkeringspladsen ved 245 am. De venter på biler til at trække sig ud derefter give dig en breathalizer. Jeg havde to øl timer tidligere og havde ingen problemer passerer, men pas på, hvis nogen mener, de vil have et par for mange og derefter forlade. Jeg har også hørt de venter uden for LR. Det er indlysende at ikke drikke og køre bare huske, hvis du læser dette og få fanget din prøvedukkens fordi jeg advarede dig. Jeg faktisk forsøgt at reservere Contel hotel i gåafstand, men det var reserveret en måned et hoved. Hvis du ønsker at drikke og gå til hajer selv gør en favor og reservere et værelse der måde på forhånd.

    
Jeg kørte fra hessen til NRW og tilbage og havde ingen tid problemer at mødes, så jeg googled en højde kort over Tyskland og indstille min GPS til ikke tage motorveje og sat i byer i de højere stigninger, Dette gjorde for nogle smukke sight seeing og udforske selv ud regionen. Der er nogle virkelig rart pletter langs vejen og kørsel i Tyskland i almindelighed er en fornøjelse. Hvis du er af den udforskning type som mig tage mit ord for det, og give det et skud.

    
Jeg forstår også, hvorfor en masse mennesker får hooked på gt være der favorit klub, hvis jeg var lokale jeg ville hænge derude. Der er ligesom 10 typer af gratis flaskeøl overalt for dig at få fat i, god mad, gode piger, afskårne græs, gode værelser. Det ville føle trange i vinteren er jeg sikker, og bruseren er altid overfyldt, men dens et godt sted og enhver, der smider det må kun gøre det for underlige grunde, stedet er legit. Jeg synes personligt, jeg kan bo på hajer længst, gt også.

    
På mine andre ture jeg planlagt og opholdt sig i en generel område, eksempelvis for hajer og oase Jeg boede i dowtonwn Franfurt hele tiden og nrw jeg opholdt sig i Köln / dussledorf. Denne tur jeg planlagt fremad, hvilken klub jeg vil senere ramte den aften og afskrive et værelse så tæt som muligt / (hajer jeg opholdt sig i darm på Pallas Hotel, aca Jeg boede i huset am park i Velbert og så videre). En ti minutters kørsel fra klubben til værelset til søvn er ideel og ikke de 30 min kørsel til byen.

    
Jeg var på Oase 1 PM sidst sad, var det halt tidligt, ligesom 5 piger hængende (det ene er en perle aura) og den højlydte irriterende en, der holdes siger "Jeg ønsker at kneppe", men det var irriterende og ikke forbedre hendes held tror ikke. Jeg er ikke en større fyr, så jeg kan lide slanke piger, bare ikke de større så meget, så holder det i tankerne. Jeg håber dette hjælper nogen undervejs. Tak.

 

PS Hajer = FKK Sharks :)

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad fanden ka vi bruge dette kauderskriveri til

​Det er måske bedre med original versionen, Google translate har sine mangler:

Club Overview

I will give what I think is my best / worst ratings for different things and clubs. Not one person is the same and everyone likes there own things so take what I write with a grain of salt, but maybe it will help someone in the future. I went to yy / aca / gt / samya / modial / sharks / oase / oceans / lvingroom. (I have been to world and mainhatten, but not on this trip. Always wanted to check out the palace but never got around to it with fear of bad sessions).

Cleanest club overall. YY. Runner up Oceans (sharks, lr, gt, oase all nice tho).

Dirtiest club. Mondial. (Mondial is your average low budget club in anytown usa, but with 70 girls you can pay to fuck, but also with dudes everyhere. The rest are pretty nice and in decent cond. Samya had a broken railing I could have fixed it in 10 min.

Best food (for my taste) - outdoor bbq at sharks. Runner up GT. (Samya actually had food I thought was good).

Least club care. Oase if you read this have someone cut the grass, geez give me a few euro off entry and I'll cut the damn thing.

Worst food. Mondial (I'm sure no one here is going for the food) Oase food wasn't that great in the morning or afternoon. (tough to spend a lot of time in aca w no food at all).

Best bread. Mondial.

Best rooms. GT cabins are nice, yy with the shower in it also nice. All of them are on par with each other though.

Best / hottest shower- Up stairs shower at sharks I don't think anyone even walks in there (hidden gem) showers in the room at yy was nice.

Best bracelets -Oceans (little rubber band w microchip, works on any locker you choose. (all other clubs I took it off in the room but not w the oceans one. Worst is the wrist luggage at Aca.

Hottest girls. Per girl, aca (not many ugly ones at all). Oase might have runner up (sat after 5 pm, before that time it was super lame).

Most girls. Sharks. Runner up Oase.

Most girls per sq ft. Samya in that one room had like 50 when I tried to count.

Best dj. Samya- runner up GT-Oceans.

Worst dj. Prob Sharks, they play a good song then like 3 where everyone wants to fall asleep. (mondial was quite wild).

Nicest city in between. Downtown Darmstadt is worth a walk through, it is nice. Off the beaten path, the city of Koblenz was really nice to drive through and look at, set your GPS there if you are just out for a cruise or whatever. The Netherlands is also very nice and laid out well, I like the look and feel of it there.

Best deal on entry. Sharks sun / wed 45 e (most girls and tons of food) Runner up. Aca also bargain after 9 pm (30 e but no food).

Best 2 day clubs together. GT / LR combo or GT / ACA (90-95 e) but with those two clubs you can kill 14 hours and tons of girls / food (and free beer at GT but I don't drink if driving to another club).

Best BJ. Obvious this is just from a small sample of girls available. - Valentina (sharks) runner up. Katya (LR).

Most GFE girl I tried. Katya (LR) runner up got real close and personal with Aura (oase).

Worst service. Beatrice (Oase) Sharked. I thought she was pretty, asked her if she kissed said no, but that doesn't end it for me, I said lets go anyways, she gets her bag and says, "go to your locker and get you money first 100 e right" I was like fuck. First girls don't tell you what to do in these places its just not the way it works and if they do you are in for a bad session. I should have said I don't want to go right when she said get your money first but I was like fuck it she's hot. Get in the room and she says, you know only ugly girls kiss right and not the pretty ones, I said well that's not my experience but whatever you think (knowing she is a total * at this point). Now I did have a hard on when I was first getting in the room as I was excited about her look. Afer her talking and attitude I had a softy, she took the softy and started sucking and I was like fuck this * I got it going a little, started to fuck and then just said fuck it and I'm done after about 12 min, she says ok leave and give me my 50 I will clean the room, basically kicking me out. (note that every other girl was very friendly after, cuddled or joked and were normal girls) I had crumpled the 50 note up in my towel, you should have seen the fucking look on her face as she tried to straighten it out, soo mad. LOL. I was really going to go to the palace a few days later but that one session kept running through my mind and I didn't want a night full of that shit. Later I saw Beatrice outside and looked her over closely and she want even fucking hot, prob her just being on my nerves. Out of about 28 sessions though this was the really only bad one so all in all I am not complaining just warning others.

Things to note: I got pulled over leaving sharks parking lot at 245 am. They wait for cars to pull out then give you a breathalizer. I had two beers hours earlier and had no problem passing but beware if anyone thinks they are going to have a few too many and then leave. I also heard they wait outside of LR. It is obvious to not drink and drive just remember if you read this and get caught your the dummy because I warned you. I actually tried to book the contel hotel within walking distance but it was booked a month a head. If you want to drink and go to sharks do yourself a favor and book a room there way in advance.

I drove from hessen to NRW and back and had no time issues to meet so I googled an elevation map of Germany and set my GPS to not take highways and plugged in cities in the higher elevations, This made for some beautiful sight seeing and exploring though out the region. There is some really nice spots all along the way and driving in Germany in general is a pleasure. If you are of the exploration type like me take my word for it and give it a shot.

I also understand why a lot of people get hooked on gt being there favorite club, if I was local I would be hanging out there. There is like 10 types of free bottled beer everywhere for you to grab, good food, good girls, cut grass, good rooms. It would feel cramped in the winter I'm sure and the shower is always crowded but its a good place and anyone who trashes it must only be doing so for weird reasons, the place is legit. I personally think I can stay at sharks the longest, gt also.

On my other trips I planned and stayed in a general area, example for sharks and oase I stayed in dowtonwn Franfurt the whole time and nrw I stayed in cologne / dussledorf. This trip I planned ahead which club I would hit later that night and booked a room as close as possible / (sharks I stayed in darm, at the pallas hotel, aca I stayed at the house am park in Velbert and so on). A ten min drive from the club to the room to sleep is ideal and not the 30 min drive to city.

I was at Oase at 1 pm last sat, it was lame early, like 5 girls hanging around (one being a gem aura) and the loud annoying one that kept saying "I want to fuck" but it was annoying and didn't improve her luck don't think. I am not a bigger guy so I like slim girls, just not the bigger ones as much so keep that in mind. I hope this helps someone along the way. Thanks.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...