Jonash 0 Skrevet 12. Juni, 2015 Hej nu prøver jeg lige igen. Jeg er 19 år og har aldrig haft sex, så jeg tænkte om der ikke er nogen glædespiger der kunne være min første gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Juni, 2015 Jeg vil råde dig til lade være, du er for ung til at købe sex. Hvis du insisterer prøv Jasmin. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonash 0 Skrevet 12. Juni, 2015 Jeg vil råde dig til lade være, du er for ung til at købe sex. Hvis du insisterer prøv Jasmin.Hvem Jasmin? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Juni, 2015 (edited) Hvem Jasmin? Søg på Jasmin herinde så finder du en masse hit.En frisk anmeldelse af hende https://www.eroguide.dk/forum/topic/38000-jasmin-anmeldese-igen-igen/ Redigeret 12. Juni, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonash 0 Skrevet 12. Juni, 2015 Søg på Jasmin herinde så finder du en masse hit.En frisk anmeldelse af hende https://www.eroguide.dk/forum/topic/38000-jasmin-anmeldese-igen-igen/Hun lyde dejlig. Er der andre kvinder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 12. Juni, 2015 (edited) ALIA sexyclub.dk i Gladsaxe eller Laura Samme sted eller sexysecret.dkPunktum. UPS. Har svaret dig i den anden tråd du har oprettet i dag. Go' Fornøjelse! Redigeret 12. Juni, 2015 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyrden 0 Skrevet 12. Juni, 2015 (edited) Alia tager kun imod (skandinaviske) mænd over 30 år iflg hendes profil på et eller andet site (google det). Er der mange GPs der kun tager imod mænd over en vis alder (snakker her fx 30+) ? Redigeret 12. Juni, 2015 af hyrden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 13. Juni, 2015 Na'e..Du kan altid ringe til sexyclub først og sige at du er jomfru og sige Alia ser så dejlig ud og høre om der er en mulighed...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 13. Juni, 2015 Jeg vil råde dig til lade være, du er for ung til at købe sex. Hvis du insisterer prøv Jasmin.Helt enig. Du har et helt liv foran dig... Som nævnt i en anden tråd vil du altid huske din første gang. Gør dig selv den tjeneste at vente med købesexen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg