Charlie66 21 Skrevet 11. Juni, 2015 Nogen der kan bekræfte at hende her er god nok? https://annoncelight.dk/showad/184777jeg har lavet aftale i eftermiddag, så skal mok tage en for holdet, hvis jeg ikke får af eller bekræftelse på hendes rigtighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Japper 55 Skrevet 11. Juni, 2015 Hej Charlie.Jeg var tæt på at lave en aftale med hende i sidste uge - skrev lidt frem og tilbage med hende - og måtte gentage spørgsmålet omkring hendes højde og vægt nogle gange og fik endelig svar på, at den var 167 cm og 69 kilo, hvilket i min optik ikke er slank - til trods for, at hun beskriver sig selv som en frisk og slank kvinde. Så jeg trak følehornene til mig igen.Men er da spændt på at høre din beretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie66 21 Skrevet 11. Juni, 2015 Nitte, tog til Brønshøj, fik først at vide hun var lidt forsinket, ok. Tog hen til adressen jeg havde fået og ventede, da hun skrev hun var klar gik jeg til adressen, ventede i 10 min. Inden hun skrev jeg stod ved forkert nr. Gik hen til rigtig nr. Pludselig var hendes børn kommet hjem, og hun kunne ikke alligevel. Tvivler stærkt på hun eksistere, måske bare nogen det synes det er sjovt at spilde andres tid :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg