Hop til indhold
Pikken

Thai omkring Hobro

Recommended Posts

Hej folks.

Jeg tog en tur for jeg guys.

Stedet ligger i centrum af Hobro og jeg må absolut sige, at det er absolut det allerbedste sted i området og kun 20 km fra Randers. Hende som er af billedet på ovennævnte link hedder tilsyneladende Nancy og hun gør en rigtig dejlig oliemassage i næsten en time for 300 kr.

Hverken for blød eller for hård - lige tilpas. Stedet er meget rent og der lugtede ikke af olie og røgelse som på mange andre thai klinikker. Der blev skiftet liggeunderlag da jeg kom.

Efter en dejlig rygmassage, som varede en halv times tid, blev jeg bedt om at vende mig om og da pigen efter ca. 5-10 minutter var færdig med at massere mine ben, blev jeg tilbudt HJ til 300 kr. ekstra.   

Pigen er ung, smuk og slank, og atmosfæren var rigtig god så jag kan kun give dig min bedste anbefaling. 

På stedet var der også en lidt ældre kvinde, måske medio 40, som tog imod pengene og jeg tror at hun ejer stedet. Hun er en smuk dame og hun taler godt dansk.

Jeg kommer igen, men vil nok prøve en omgang full service.    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...