Hop til indhold
Gæst

Thai massage Aalborg

Recommended Posts

Gæst

Så drenge. Så smider jeg lige en anmeldelse af sports thaimassage aalborg

ringede og bestilte tid. Og da jeg ankom. Havde jeg egentlig forestillet mig neon skilte osv. Men nej. Ingen skilte over hoved. Så bankede på hvor kort tid efter der blev åbnede. Og så listede jeg ind. Ejeren er en moden sag. Men mega flink. Og rigtig sjov/skør. 

Men jeg kom ind og hun viste mig en seng. Hvorefter jeg smed tøjet og lagde mig på maven. 

Vi aftalte ingen pris eller noget. Hun startede bare. Og sagde hurtigt. Først massage dig og så din tissemand. Der blev svaret. Ja tak. Nu var jeg det jo. Men fik en vild god massage. Hun rykkede og trykkede. Er fint tilfreds med den da. 

Så kom turen til lillemand. Hvor hun lavede sjove lyde mens hun nussede om den osv. 

Det var super dejligt. Så hentede hun olien. Og løftede kjolen op og satte sig oven mit ben. Som hun startede med at gnide sig på. Meget frækt. Og hun stønnede og jeg kunne pille hvor jeg ville. Og hun har rigtige gode store bryster. Syns jeg da hvert fald. Og dem følge jeg rigeligt på mens hun hyggede om lille mand og stønnede ret meget. 

Massage. 8/10

pige. 5/10

afslutning 10/10

gentagelse. 99.9%

ialt ca. 2 timer for 500kr. Super kval for mønt

Redigeret af Stupido

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Så drenge. Så smider jeg lige en anmeldelse af sports thaimassage aalborg

ringede og bestilte tid. Og da jeg ankom. Havde jeg egentlig forestillet mig neon skilte osv. Men nej. Ingen skilte over hoved. Så bankede på hvor kort tid efter der blev åbnede. Og så listede jeg ind. Ejeren er en moden sag. Men mega flink. Og rigtig sjov/skør. 

Men jeg kom ind og hun viste mig en seng. Hvorefter jeg smed tøjet og lagde mig på maven. 

Vi aftalte ingen pris eller noget. Hun startede bare. Og sagde hurtigt. Først massage dig og så din tissemand. Der blev svaret. Ja tak. Nu var jeg det jo. Men fik en vild god massage. Hun rykkede og trykkede. Er fint tilfreds med den da. 

Så kom turen til lillemand. Hvor hun lavede sjove lyde mens hun nussede om den osv. 

Det var super dejligt. Så hentede hun olien. Og løftede kjolen op og satte sig oven mit ben. Som hun startede med at gnide sig på. Meget frækt. Og hun stønnede og jeg kunne pille hvor jeg ville. Og hun har rigtige gode store bryster. Syns jeg da hvert fald. Og dem følge jeg rigeligt på mens hun hyggede om lille mand og stønnede ret meget. 

Massage. 8/10

pige. 5/10

afslutning 10/10

gentagelse. 99.9%

ialt ca. 2 timer for 500kr. Super kval for mønt

​Har du fået to timer for 500 kr. – du er en heldig mand;)

Ellers er jeg enig med dig – hun er sjov/skør og god til en håndtrold :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Har du fået to timer for 500 kr. – du er en heldig mand;)

Ellers er jeg enig med dig – hun er sjov/skør og god til en håndtrold :)

Der var ingen ur. Og da jeg kom ud var klokken 18. Og startede kl 16. Men det var så super. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...