Gæst Skrevet 10. Juni, 2015 Er der nogen der er friske på at tage til Tyskland til dette event?http://www.mega-extrem.com/blog/13-juni-2015-fickparty-mit-sexy-susi-goisa-me8762/I så fald, er der nogen der er villige til at dele transport udgifter derned?Send en PM hvis det viser interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Juni, 2015 Måske. Jeg har knaldet Sexy Susi ved flere lejligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2015 Interessant, og hvordan var det Nille?... Har set nogen videoer med hende, og hun ladder til at være en fræk "all rounder" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13702 Skrevet 10. Juni, 2015 Nogen ide om hvor det nærmere foregår - N,S,Ø,V ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2015 Du kan melde dig til med E-mail, og så for du den eksakte addresse.Det er ca. 50 Km nord for Stuttgart, så den Sydveslige del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Juni, 2015 Du kan melde dig til med E-mail, og så for du den eksakte addresse.Det er ca. 50 Km nord for Stuttgart, så den Sydveslige del Det er lidt for langt til at jeg gider at køre efter et knald. Susi er ikke ung længere men fræk nok. God personlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2015 Det er lidt for langt til at jeg gider at køre efter et knald. Susi er ikke ung længere men fræk nok. God personlig. Ja, personligt synes jeg at hun er uimodståeligt lækker, og så har jeg ikke noget imod at agere chaufør hele vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg