Fætteren 294 Skrevet 10. Juni, 2015 Er der nogle herinde, der har erfaring med hende her? Jeg har forsøgt at søge på hende, men ikke fundet noget. Jeg er altid lidt forbeholden, når der ikke er kontakttelefon men kun mail... https://annoncelight.dk/showad/184061 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2015 Er der nogle herinde, der har erfaring med hende her? Jeg har forsøgt at søge på hende, men ikke fundet noget. Jeg er altid lidt forbeholden, når der ikke er kontakttelefon men kun mail... https://annoncelight.dk/showad/184061 Nope.. men har skrevet til hende så prøver at melde tilbage hvis jeg hører noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 10. Juni, 2015 Jeg har mødt den omtalte dame.Hun udleverer under ingen omstændigheder sit telefon nummer, så det er lidt besværligt at få det hele på plads.Men jeg fik en aftale i stand, og mødte hende nær Roskilde.Alderen passer sikkert meget godt, Hun virker vældig sød og frisk, og så har hun en særdeles fitness trænet krop.Vi aftalte et blowjob med slug, og så hoppede vi ind på bagsædet af min bil.Hun snakker som et vandfald, så jeg tænkte jeg nok hellere måtte putte dilleren i munden på hende.Til at starte med, var selve blowjobbet var egentlig ok, men det var ligesom om det bare skulle afsluttes så hurtigt som muligt.Så efter lidt tid gik det mere og mere over til håndarbejde i stedet. (og så kunne hun også jo tale lidt samtidigt)Jeg gjorde opmærksom på at det var tid til afskydning, og hun hellere måtte putte dilleren i munden, men hun glemte vist aftalen om hvor skuddet skulle ende, og høvlede ufortrødent videre med hånden.Dette resulterede i, at skuddet gik i øjet på hende i stedet for munden, og det er vist nok ikke så rart, har jeg hørt et sted.Men det kunne selvfølgelig have været undgået, hvis hun holdt sig til den oprindelige aftale. Ak ja, sikke en historie. Jeg havde heldigvis noget aftørrings papir med, så hun kunne få det værste fjernet.Jeg fik da tømt bollerne, selv om det var en skuffende oplevelse jeg ikke gider gentage, og den søde dame, ja hun måtte køre hjem med et rødt øje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg