Hop til indhold
reknas

Silvia Horsens

Recommended Posts

www.pussygirls.dk reklamerer på deres tlf. svarer med smukke Silvia.

Iflg. telefondamen er hun 27 år...... Jeg besøgte hende i 2001 i Vejle, dengang var hun 22 hvilket passede meget godt dengang.

Hun skulle så jf. min hovedregning i dag være 36, men har måske fødselsdag den 29 februar (skudår)

Det undrer mig at der skal svindles med oplysningerne, når hun ret faktisk er en udmærket oplevelse, og ganske populær, også selvom de viste billeder er minimum 10 år gamle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men derfor er hun sgu stadig en hottie og mega sød. Så er jeg ligeglad med om hun er 27 eller 34

​Jeg er ikke ligeglad, for det er ganske simpelt bedrageri. Og det tjener intet formål! Det, de piger gør, er at tro sig selv yngre. Tror de, mændene tror på deres alder, så tror de selv, de er unge. Det er bekræftelsestypen, lige som Paradise Hotel, og det er (spørger I mig) grænsende til sygeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

​Jeg er ikke ligeglad, for det er ganske simpelt bedrageri. Og det tjener intet formål! Det, de piger gør, er at tro sig selv yngre. Tror de, mændene tror på deres alder, så tror de selv, de er unge. Det er bekræftelsestypen, lige som Paradise Hotel, og det er (spørger I mig) grænsende til sygeligt.


så er stort set alle GP'ere sygelige tror ikke der er mange der opgiver deres faktiske alder, det er der andre kræfter der har indvirkning på.....alder er kun et tal, bare det ikke kommer under 18 år...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...