Hop til indhold
nylonlover

Club La Rose Friedrichshain, Berlin, velformet blondine

Recommended Posts

Club La Rose, Friedrichshain, Berlin

Dette sted omtaler sig som en "Club", men det er i virkeligheden af samme type som et normalt wohnungs-bordel. Der er ikke nogen bar eller lign. Jeg kommer med S-toget lige fra lufthavnen og står af på S Bahn Frankfurter Tor. Jeg føres sammen med den travle flok fra toget, ned ad trappen, videre ud, forbi dem der sidder med hunde og punkerne, og dem der bare drikker øl. Flokken spredes i gaderne, jeg går videre alene, et ellers pænt område. Efter få min gang er jeg på Rigaer str. ikke overrendt område, ikke mange butikker. Forsøger at holde diskret afstand til et ungt par foran mig. Der er jo ingen grund til at gå lige ind foran dem og ringe på klokken "Massage". Nå endelig er jeg der. Ringer på, bliver lukket ind i porten og ind ad en dør til venstre. Stor pæn gammel ejendom. Det fungerer på den måde at man bliver budt velkommen i et forrum der nærmest bare er en stor gang, med en sofa og dæmpet belysning. Gangen fortsætter i en smallere gang med nogle værelser, der står åbne. I hvert værelse ligger håndklædet klar i sommerfugle-mønster på sengen og køkkenrullen og klapskraldespand står klar. Dæmpet behagelig belysning. Der lugter rent og pænt. Og ud mod gaden pigernes private rum med et forhæng for døren. Dette her tegner godt. 

I denne lune forsommeraften er der en del piger til stede, og lystig pludren og vimsen rundt bag forhænget.  Dette er lidt i modsætning til hvad man ellers kan komme ud for andre steder. Nogle steder er der 6-8 piger på hjemmesiden, men kun to når man kommer. På dette sted er det mit indtryk, at der kun er russiske piger (der dog taler tysk). Pigerne kommer frem og præsenteret sig en for en med håndtryk. De er i alderen fra ret unge ca. 20 år til ca. 45 år. Jeg prøver at huske navne. Men det er svært. De er alle flotte på hver sin måde. Søde smilende uden at overdrive, frækt klædt på. Der er ikke en eneste af dem, som jeg ikke kunne vælge. Frækt at se den ene efter den anden komme frem. Forhænget bevæger sig - Forhænget bliver skubbet til side - pigen går hen over den lange gang, som på en cat-walk - frækt vrikkende på de høje gennemsigtig-akryl-luderstiletter. Feminint duvende men med faste skridt, smiler, giver hånd. Oh shit det er svært. Nå jeg vælger selvfølgelig den modne blondine. Hun har den helt rigtige lidt fyldige feminine velholdte fitte "pige fra kornmarkerne" figur. Det går lige i pikken. Meget naturlig pige uden tatoos mv. Sød og smilende. Naturligvis i fræk nylon.

I erkendelse af at jeg ikke vil kunne holde længe med denne blonde sexbombe køber jeg 15 min til den stolte sum af 30 EUR. Jeg bliver anvist et værelser, klæder mig af og lægger tøjet på den rokoko-agtige stol. Hun kommer ind, konverserer, småsnakker og hygger, imens hun roder i den for prostiturerede så karakteristiske håndtaske, gør kondom 
klar, breder sommerfugle håndklædet ud mv. Det bliver til god alm. fransk med gummi (passer mig fint) krydret med en finger op bagi, som hun selv foreslår (passer mig fint). og lidt alm. nussen og krammen. Han er skøn at røre ved, tykt hår fast velformet krop, ren og lækker. :)

Således går jeg i opløftet stemning videre ud i den berlinske aften. Jeg er pludselig blevet sulten.

http://www.clublarose.de/girls-galerie/
Check billederne - ja det er svær at vælge - specielt når de går "catwalk" i deres nylon og stiletter.

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...