Hop til indhold
nylonlover

Residenzstraße Berlin moden med overraskelse

Recommended Posts

På omello.de findes en del lidt mere "privat/diskret" agtige steder i Berlin men også alm. wohnungs-puff (lejligheds-bordeller).

Jeg havde kig på hende her. http://www.omello.de/modelle/000488.php
Stedet var Residenzstraße i Reinckendorf (Berlin ord). Ved U8 Franz Neumann Platz. Jeg tog derud fordi de reklamerede med modne damer, og hende på billedet ser også fræk ud. En dejlig tyk trunte i neonfarvet undertøj. Op ad U-bahnen, Lidt kedelig forstadsagtig bydel. Ind i et butiksagtigt forlokale ud til gaden. Blev modtaget af en gammel dame, men heldigvis kom hende fra billedet frem. Jeg købte alm. "verkehr" (dansk) 20 min til 40 EUR. Hun var desværre fra starten uangageret og maskinel, men det værste var - OH NO - da jeg på en meters afstand opdagede at hun stank fra fissen (som jeg heldigvis kun var rørte med gummi på) men for f. det var ulækkert. Hun var simpelthen uvasket, lugtende og svedig. Nå jeg gennemførte pligtskyldigt, idet jeg nærmest svævede på alle fire ben over hende i missionærstillingen. Jeg spurgte om jeg kunne låne badet bagefter, det kunne jeg ikke, dårlig service. Det var i "uorden". Ja det skulle ikke undre mig om det passede.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...