Hop til indhold

ÅBENbart plads til een mere i Hvidovre: Jasmine thaimassage

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg svare selv :-) eller rettere, spørger igen. Er der ingen af jer ligesindet, som har været på besøg hos Jasmine....?

Så bliver jeg nok nød til selv, at indhente den fornødne information, og teste - selvom jeg tænker måske, at ekstra ikke indgår hos hende - ligesom SaratThip i Rødovre, så indgår "Tantra" lignende massage ikke i menu'en. Men jeg er da blevet overrasket positivt før, så måske :-P

Redigeret af Lucash

Skrevet

Jeg svare selv :-) eller rettere, spørger igen. Er der ingen af jer ligesindet, som har været på besøg hos Jasmine....?

Så bliver jeg nok nød til selv, at indhente den fornødne information, og teste - selvom jeg tænker måske, at ekstra ikke indgår hos hende - ligesom SaratThip i Rødovre, så indgår "Tantra" lignende massage ikke i menu'en. Men jeg er da blevet overrasket positivt før, så måske :-P

Hej Lucash

Jeg var forbi og se mig lidt omkring, men syntes ikke det så indbydende ud, så jeg smuttede over på den anden side af vejen til Barm (Thara) og fik en fin behandling der.

Der er dog stadig en del uorden i hendes butik.

-OD

Skrevet
  • Author

Hej Lucash

Jeg var forbi og se mig lidt omkring, men syntes ikke det så indbydende ud, så jeg smuttede over på den anden side af vejen til Barm (Thara) og fik en fin behandling der.

Der er dog stadig en del uorden i hendes butik.

-OD

Hej OD

Tak endnu engang for din research :smile: mener du beskidt eller bare rodet hos den nye Jasmine eller hvad ?

Godt du havde en god tur på den anden side...har overvejet det lidt  også!

Skrevet

Hej OD

Tak endnu engang for din research :smile: mener du beskidt eller bare rodet hos den nye Jasmine eller hvad ?

Godt du havde en god tur på den anden side...har overvejet det lidt  også!

Hej Lucash

Der var sådan set rent nok, men det er kombineret solcenter til den ene side og så massage på den anden side. Beliggende hos en mekaniker eller lign.

-OD

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.