Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde kigget annoncer på Ekstrabladet og faldt over denne pige http://side6.dk/resultatside/?q=supersexetadriana

Ringede på hos hende og stod der i lang tid inden der blev åbnet. Men det var værd at vente på ved første øjekast.

Dog vil jeg sige at billederne af hende som egentlig lokkede mig derhen var vist nogle år gamle.... :-(

Jeg valgte ud fra menuen og især teksten på ekstra bladet. Hun tilbød GFE med tungekys og super fransk. 

Men det viste sig hurtigt at hun overhovedet ikke vidste hvad hun tilbød - så hun smed hurtigt tøjet og hev i pikken og lidt efter ville hun sætte gummi på. Her gjorde jeg så opmærksom på hendes menu - og efter tid suttede hun uden - kys var sådan meget spartansk og slet ikke tungekys. Hun anede ikke noget som helst om hvad de forskellige ting var og gensidig fransk blev det heller ikke til. Jeg havde givet kr. 1000 for at få en god behandling - men skal love for at jeg aldring har været på klinik hvor service var så dårlig som her.

Kan absolut ikke anbefales at besøge denne pige selvom hun ser sød ud....... Og det er ikke fordi jeg er en utiltalende fyr, men en ganske alm. pæn fyr - renvasket, glat og slank.

Så det er bund karakter Onsild klinikken får.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...