Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsa nogle babser :shock:

Tror lige jeg holder øje med denne tråd.  Ikke fordi jeg skal besøge hende... har lige en anden jeg skal se til først ;-), men rart at have noget at skrive bag øret. ;-)

 

John

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa nogle babser :shock:

Tror lige jeg holder øje med denne tråd.  Ikke fordi jeg skal besøge hende... har lige en anden jeg skal se til først ;-), men rart at have noget at skrive bag øret. ;-)

 

John

​På det sted kommer pigerne meget sjældent igen, ihvertfald ikke med samme navne eller billeder.

Så hvis man synes noget ser godt ud må man slå til, chancen kommer næppe igen, desværre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må meget gerne skrive herinde Jambajamba hvis du besøger hende. Jeg har prøvet at ringe hele dagen, dog uden at få fat på nogen, men ser hun bare halvt så godt ud som billederne, så er det da værd at prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var lige forbi.

efter 4-5 min. blev døren åbnet.

jeg blev lukke ind.

men

Billederne passede overhoved ikke. stor silikoner, spinkel, og højde ??

Der var en kvinde,

Højde ca 165, buttet men med store bløde babser

gik igen, og fortalte hende at billederne passede overhovedet ikke, DER FOR

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide at fortælle hende at det er pga. forkerte/misvisende billeder. Så kan man jo håbe at det bliver taget til efterretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...