Jambajamba 116 Skrevet 9. Juni, 2015 http://side6.dk/resultatside/?q=houseofpleasurehører rigtig gerne noget mere om hende her?ser rigtig spændende ud, bare hvis billederne holder en lille smule:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 931 Skrevet 9. Juni, 2015 Halløjsa nogle babser Tror lige jeg holder øje med denne tråd. Ikke fordi jeg skal besøge hende... har lige en anden jeg skal se til først , men rart at have noget at skrive bag øret. John Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 9. Juni, 2015 Halløjsa nogle babser Tror lige jeg holder øje med denne tråd. Ikke fordi jeg skal besøge hende... har lige en anden jeg skal se til først , men rart at have noget at skrive bag øret. JohnPå det sted kommer pigerne meget sjældent igen, ihvertfald ikke med samme navne eller billeder.Så hvis man synes noget ser godt ud må man slå til, chancen kommer næppe igen, desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 9. Juni, 2015 Billedet er ikke ægte, så du kan ikke være sikker på hvad du møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OdenseM 12 Skrevet 10. Juni, 2015 Helt klart ikke rigtigt billede. Her er billedet i en forum tråd fra 2011: https://forum.lowyat.net/topic/2646621/all Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten86 Odense 14 Skrevet 10. Juni, 2015 Var forbi et smut idag, ved en 12 tiden, for at tage en for holdet Der blev desværre ikke åbnet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 10. Juni, 2015 Øv , tænker og køre ud og besøge hende i morgen, hvis det passer indmen hun har nok været optaget af en gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fjummer 23 Skrevet 10. Juni, 2015 Du må meget gerne skrive herinde Jambajamba hvis du besøger hende. Jeg har prøvet at ringe hele dagen, dog uden at få fat på nogen, men ser hun bare halvt så godt ud som billederne, så er det da værd at prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 10. Juni, 2015 var lige forbi.efter 4-5 min. blev døren åbnet.jeg blev lukke ind.menBillederne passede overhoved ikke. stor silikoner, spinkel, og højde ??Der var en kvinde,Højde ca 165, buttet men med store bløde babsergik igen, og fortalte hende at billederne passede overhovedet ikke, DER FOR 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 10. Juni, 2015 God ide at fortælle hende at det er pga. forkerte/misvisende billeder. Så kan man jo håbe at det bliver taget til efterretning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg