Hop til indhold

Recommended Posts

Hej F.

Jeg har nu ikke besøgt dukkerne, men derimod deres ejermand (dame).

Der har været skrevet en del om hende herinde - lidt blandede anmeldelser så vidt jeg husker.

Det er et par måneder siden jeg besøgte hende på Frederiksberg - nogle tilstødende lokaler i en forretning -  og kunne nu godt en dag finde på at besøge hende igen - HVIS hun fik nogle badefaciliteter eller i det mindste bare en håndvask man kunne vaske hænder i. Heldigvis var hun i besiddelse af en gang håndsprit.

Hun er en sød og ganske flot kvinde og er vel omkring de 40. Var meget spændt da jeg besøgte hende, for jeg havde en stærk fornemmelse af at jeg havde været sammen med hende for en del år siden, hvor hun huserede på blandt andet Pussy Galores og et andet sted i Herlev - og ganske rigtigt - det var Shiela, som var et af navnene hun brugte dengang.

Hun en en sød og meget køn og serviceminded kvinde - dog ikke den skarpeste kniv i skuffen. Hun har de lækreste bløde bryster og en lækker lige så blød hud (det huskede jeg også fra dengang). Der var da røget et par kilo på siden dengang, men ikke noget af betydning - i min optik er hun stadig slank - og jeg er noget så kræsen på det område. Så en ganske god oplevelse.

Kan ikke lige huske hvad hun forklarede mig omkring dukkerne - de er vist nok til afbenyttelse sammen med hende eller hvad man nu ellers kan finde på :-)

Kunne være sjovt at høre hvordan sådan en oplevelse ville forløbe ;-)

 

 

 

Redigeret af Japper

Del dette indlæg


Link til indlæg

jep, 2000 Kr med hende og dukken. Du kan så kneppe dem begge 2 skiftevis. Hun er sød og service minde, og når dukken skal op og ride er det hende der styre, hvis man kan sige sådan:) du kan sprøjte ud over dem begge, hvis er det du vil osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

kigger lige med her, for har set annoncen, og af en eller anden mærkelig årsag er jeg lidt nysgerrig på hvilken af dukkerne det er hun reelt har - synes sku det er lidt kinky :) - nogen der har været der, som man siger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set en af dukkerne, men blev ikke opfordret til at den skulle med i legen og jeg har intet ønske om at kaste mig ud i experimentet. Med den helt vidunderlige Shiala/Miss India/ Miss Sunshine etc. lige ved hånden er der ingen interesse for dukker i kunststof - det er der nu iøvrigt heller ikke hvis den ægte vare ikke er i nærheden.

Hvad angår stedet fik jeg at vide at der er ny adresse pr. ca. 1. juni, men har ikke besøgt min favorit endnu der. Håber de sanitære faciliteter er bedre det nye sted

Mvh
Balshoi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...