losser 99 Skrevet 9. Juni, 2015 Hej.Har på det sidste besøgt forholdsvis ikke anmeldte gp og thai massage. Uden den store begejstring. Så nu fandt jeg en pige som har fået gode anmeldelser herinde. Stedet er ik særlig diskret og med begrænset p-plads muligheder. Men det var også det eneste negative at sige om det.Fantastisk flot pige der tog sig god tid til at forkæle mig og spørge hvad jeg kunne lide osv.Super god til både fransk og dansk..Havde bestilt 45 min. I håb om at kunne 2 gange. . Hun gjorde et kæmpe forsøg men squ ik nemt når han lige var eksploderet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 9. Juni, 2015 Hmm hvorfor kom kun halvdelen af teksten med 1. Gang..Men bedste gp'er jeg nogen sinde har besøgt. Sted 6/10Pigen 10/10Sex 10/10Priser 9/10 Gentagelsefare 100 % 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 9. Juni, 2015 Har ik noget link men hun annoncerer herinde lige som hun også har profil herinde. Og så annoncerer hun også på annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juni, 2015 Er det hende her: https://annoncelight.dk/showad/175737 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 9. Juni, 2015 Info9 Ja det er hende. Tak for det. Hun har super kønt ansigt og er vild med at kysse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 9. Juni, 2015 Kan kun tilslutte mig, utrolig dejlig kvinde......har besøgt hende 2 gange.... kunne desværre ikke finde tid til at besøge hende idag.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 9. Juni, 2015 Jeg har i dag besøgt Judith for anden gang og jeg er helt enig med de andre gæster - hun er utrolig sød og dejlig og så har hun en hel fantastisk slank krop med en dejlig fyldig røv .. Jeg bestilte en halv time blidt og det fik jeg bestemt også . Som Losser skrev , er hun meget opmærksom på , hvad man gerne vil , så jeg var meget tilfreds Efter vi var færdige , var der tid til en hyggesnak og der fortalte hun så , at en tidligere gæst var stukket af uden at betale !!Hun havde ikke forlangt pengene først og fordi tidsplanen var skredet for dem , kom den næste gæst inden han var blevet lukket ud .. Hun skulle derfor ha ham ud , uden at møde den næste gæst og i skyndingen glemte hun helt at forlange pengene .. Da hun kom i tanke om det , skrev hun først en SMS til ham og senere prøvede hun at ringe til ham , men han svarede selvfølgelig ikke - det er Fand'me dårlig stil !! Jeg håber at han har dårlig samvittighed over at snyde pigen , efter at have haft en formentlig dejlig halv time med hende ... 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mallorca 40 Skrevet 10. Juni, 2015 Besøgte idag for anden gang den skønne Judith.jeg er helt enig i I andres positive omtale af Judith og hendes færdigheder, flot og glad pige, der lige ved hvordan den skal skæres.jeg savner stadig fantastiske Nikita Darling, som nu er pensioneret, men Judith er en dejlig afløser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 10. Juni, 2015 Savner også Nikita Darling...... men Judith...... er også dejlig..... ikke helt så perfekt som Nikita Darling... men en god "afløser" håber hun begynder at komme noget mere til Aalborg.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 10. Juni, 2015 Haha losser. Nej, det kan sgu være svært to gange på en time, især his det var rigtigt godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 24. Juni, 2015 Så er Judith, igen i Danmark, er så træt af at jeg ikke kan finde "tid" til at besøge hende, men god vind til jer "brødre" der har mulighed for at besøge hende..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg