Sexdyretxxx 75 Skrevet 9. Juni, 2015 HejsaNogen der ved hvor i Århus kan man finde på torsdag en ung ( helst under 25 år ) og slank Thaipige som er med på det hele ?På forhånd tak ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 9. Juni, 2015 Hej. God efterlysning - for det vil jeg også gerne vide. Må dog godt være max 30 år.Kom nu med et par gode anvisninger. Hun må da være der ude et sted!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 9. Juni, 2015 Selvom Thaipigerne ser yngre ud end den alder de rent faktisk er (jeg skyder dem ofte mindst 5 år for ungt), så synes jeg faktisk det er sjældent at man ser en ung thaipige i starten af 20'erne i Århus. Jeg synes ofte det er 30+, og ikke udsædvanligt med 40+.Engang var der unge piger i Hedemannsgade, men aner ikke om det stadig er tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 13. Juni, 2015 Nu har jeg ikke fulgt så meget med i hvem der er hvor og hvem der er holdt, men er Day (jeg husker hende fra Jordbrovej og senere N&N) ikke stadig aktiv et eller andet sted i Århus? Jeg mener at hun må være 25-28 år og sidst jeg så hende var hun sgu stadig en af de smukkeste thaipiger jeg har set i Århus ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vectra 37 Skrevet 20. Juni, 2015 Leena Thaimassage Smedegade 8700 Horsens . Faida 28 Ummm hun er hot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 20. Juni, 2015 Er Horsens nu blevet en del af Århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Juni, 2015 Er der egentlig nogle unge piger i Hedemannsgade for tiden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg