Hop til indhold
hardy66

Alanya Tyrkiet

Recommended Posts

Hej allesammen

 

Jeg er så heldig at jeg skal en tur til Alanya her om nogle uger,

og i den forbindelse skulle gerne være lidt sjov i gaden ;)

 

Jeg har dog været så uheldig at mit hotel ligger 2 timers kørsel fra centrum, og der hvor jeg kan læse mig til alt det sjove virkelig sker

Er der nogen som har nogle gode råd, hvis man søger noget frækt selskab mens man er afsted? måske et Hamam som giver lidt ekstra service?

 

VH Hardy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan undersøge om der ikke på dit hotel er en wellness-afdeling, hvor du kan være heldig at få lidt ekstra service - jeg var selv afsted her i vinters, hvor jeg fik 4-hændigt massage af 2 søde piger - dog meget andægtigt og uden nogen form for hanky-panky. Men bor du på det samme hotel i længere tid kan du måske bedre få en aftale i stand - personligt ville jeg nok hellere se om ikke der var andre kvindelige gæster på hotellet du kunne flirte og få lidt kontakt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er spa/wellness på dit hotel, eller det ved siden af, så har de sikkert en fin og pæn afdeling.

Som regel er det ikke tyrkiske piger som arbejder sådan et sted, men ofte piger fra Thailand, Filipinerne, mv...af og til fra Europa.

De er alle lavtlønnede og derfor interesserede i at få drikkepenge, så spørg...jeg har aldrig fået et nej de gange jeg var i Tyrkiet.

...men husk, det er pigen du skal spørge!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...