Hop til indhold

Recommended Posts

Guest UerfarenM

Stella har jeg prøvet. Hendes billeder er photoshoppede en del, og hendes hjem er meget rodet, men hun er sød og venlig. Gummi var heller ikke et krav. Gav 1000kr for et par timer, men jeg søger nok andre græsgange fremover.

 

Jenny har jeg skrevet med. Hun er vanvittigt lækker, synes jeg, men jeg har også det indtryk, at hun er en mere professionel type GP. Jeg overvejer dog klart et møde med hende, så andres erfaringer er meget velkomne. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej UM

 

Tak for svar - Jenny prøvede med 2000 for en time, så jeg holder mig derfra - der må være grænser......

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg kunne også godt tænke mig en tilbagemelding på Jenny - har skrevet lidt med hende, men hun blev lidt pigesur da jeg skrev hendes "ønsker" virkede lidt proffesionelt ... Det skrev hun så hun ikke var, så gad godt at vide om man fik/får noget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Hun eller rettere hendes mand har i øvrigt haft et par opslag på annoncelight, hvor man kunne byde på hende. Det forstærker kun mit indtryk af, at hun er en mere professionel type GP. Hun er nu stadig ret lækker, synes jeg, men det er bare ikke lige det, jeg søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...