Hop til indhold

God erotisk, sensuel kropsmassage......

Featured Replies

Skrevet

Som det fremgår leder den ømme ryg efter en god og ordentlig kropsmassage.

Den skal indeholde et erotisk strejf, gerne sensuel og naturligvis stimulerende afslutning.

Tantramassage og lign har skam osse interesse.

Området skal helst være storkøbenhavn.

Thai har kun interesse hvis pigen er rigtig flot, og prisen er fast fra starten af.

Ærbødigste hilsner.

Skrevet

Du kunne jo prøve hos Dalya, som også annoncerer herinde. Hun ser ud til at være leveringsdygtig i de ting, du efterspørger. Også geografisk.

Skrevet

Du kunne jo prøve hos Dalya, som også annoncerer herinde. Hun ser ud til at være leveringsdygtig i de ting, du efterspørger. Også geografisk.

​Ja, hun får mine anbefalinger:smile:

Skrevet
  • Author

He he...Dayla er et bud...men hende kender jeg godt, og har gennem årene besøgt hende nogle gange.

Hun er god, hun er sød...men det er bare ikke rigtig "det" for mig...det samme gælder Erica.

Hvis man ikke ønsker at plastre det op her, så send evt en PM.

Skrevet

Jeg synes at Dayla er for hårdhændet i sin massage - og går alt for hurtigt og hårdt til stålet - både på den ene og anden måde. Så hvis det er i den blidere tantra stil du søger, er det nok ikke hende du skal gå efter.

Men hun er helt klart en sød frækkert med nogle beundringsværdige kasser. 

Skrevet
  • Author

Enig...Dayla er meget fokuseret på det der skal ske efter massagen.

Måske der er var det ikke lige "det" for mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.