Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Manglende Kemi, hvorfor?

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Hvis et besøg har været lidt lunken eller måske ligefrem dårlig, kommer der ofte en kommentar om manglende Kemi.

Ja det er vel årsagen….

Men for mandens vedkommende, hvorfor har i manglende Kemi? i har trods alt betalt for det….

Jeg vælger aldrig en Pige, hvis jeg ikke føler en Kemi med hende eller hvis jeg ikke har lyst til hende. Så for mit vedkommende starter hyrdetimen positivt… hvis vi så ender i et lidt lunken besøg eller ligefrem dårligt skyldes det næsten altid Pigen ikke har leveret alverden. 

Nogle ting som kan gå galt:

- Pigen har en lidt rutinepræget tilgang til besøgene og lytter ikke alverden efter hvad man evt skulle have af ønsker. Hun har sit program og det skal helst følges. Jeg finder det lidt kedelig og mister ofte gejsten til besøget.

- Pigen vil nærmest slet ikke berøres. Fingre op i hende eller hård håndtering af Bryster eller andre ting har jeg fuld forståelse for hun ikke vil. Men de fleste har nok prøvet den med, hun ligger med ryggen til en, så man slet ikke har udsyn til noget interessant og pilleri er begrænset til nussen på ryggen.( og på forespørgsel ændrer hun ikke på det) Eller hun slet ikke vil være tæt og lignende ting, hvor hun fra starten har en hvis afstand til en. 

- Besøget skal presses hurtigt igennen. Hurtig forspil hurtig blow og man nærmest er færdig efter 15 min. Selvom det måske bliver til pillowtalk de sidste 10-15 min (så hun reelt ikke snyder med tiden) ja så er det en ringe disponering af tiden! Jeg bliver oftest lidt slukket over disse Piger, hvor man føler det hele skal presses igennem på kortest mulig tid trods man har betalt/bestilt tid, så der skulle være tid til mere end en quickie.

- hvis hun ikke smiler med jævne mellemrum, hvis hun glider ind i hendes egen lille verden og bliver lidt fjern i blikket, hvis hun virker som hun hellere vil snakke om ferien end dyrke erotik, man tydelig kan mærke hun har en dårlig dag… og lignende ting, hvor hun tydelig indikerer hun halvvejs ikke rigtig gider.

ovenstående er nok de hyppigste årsager til jeg mister Kemien med Pigen trods det startede fint ud. Hvis hun ikke har lavet en skidt service i forhold til ovenstående så lander besøget altid i det enten har været ok, godt eller meget godt…. og kemien har været acceptabel eller god. 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis forudsætningerne bare er helt forkerte, så kan selv de bedste intentioner ikke ændre på, hvad der kommer ud af det. Tænk f.eks. på Jasmins beskrivelse af en stærkt overvægtig mand, som hun burde have afvist, for der kom ikke noget godt ud af det for nogen af dem.

Jeg tænker tilbage på mit allerførste besøg hos en GP. Hun havde opgivet sin alder til 38, selv må jeg have været i slutningen af 20'erne. Da jeg så hende, var min første tanke, at var hun 38, ville jeg nok stadig være under den seksuelle lavalder. Netop fordi det var mit første besøg, fik jeg ikke sagt fra. Jeg havde betalt for en time med forskellig leg, men efter ca. 20 minutter stod jeg på gaden igen. Usikker som jeg var pga. debuten, gjorde jeg ikke noget ud af det. Bortset fra en enkelt yderligere oplevelse holdt det mig fra GP'er i temmelig mange år (er nu ved at have indhentet det forsømte :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er umuligt at have kemi med alle. Man det mindste man kan gøre er at gøre sit bedste vil jeg mener både fra gæsten og pigen.

hvis det er det fokus gæsten har man er jo så forskelligt, nogen vil bare gerne "tømmes" andre vil bare gerne have noget de ikke for der hjemme intimitet. og rent udsagt nu er der sikkert nogen der brokker sig har mange af mine oplevelser ikke være noget særligt. Oplever ofte at de går direkte til makronerne at man ikke får lov at fumle med deres "uniform" det er måske nok også fordi de ikke kender mig. det er underligt at man ikke giver slip det har jeg også svært ved og endnu svære hvis pigen ikke giver slip kaster sig ud i det.

Noget at det kedeligste jeg har oplevet er at der går vane i det at jeg bare er den næste i rækken. det er sikkert også benhård efter en hel dag og have alle antennerne ud nu er måske også udsædvanlig. jeg vil ikke give 1500-2000 kroner for en standardoplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis et besøg har været lidt lunken eller måske ligefrem dårlig, kommer der ofte en kommentar om manglende Kemi.

Ja det er vel årsagen….

Men for mandens vedkommende, hvorfor har i manglende Kemi? i har trods alt betalt for det….

​Har du helt glemt at alle piger ikke nyder sex. Med eller uden betaling det er ligegyldigt, hvorfor er der så mange mænd som køber sex selvom de er i et forhold ? Ikke alle kvinder er vild med sex. Med GP'er er heller ikke bedre, tænkt hvis det var dig som skulle servicere en masse liderlige mænd hver dag hvordan vil du have det med det ? Nogle piger har brug for pengene for gør det pengenes skyld hvorfor skulle de yde noget eller give god service hvis de ikke inderlig har lyst ?

Det er selvf. trist at manden har betalt en vis beløb og ikke får hvad han forventer, men nogle piger gider bare ikke at yde 110%, samme som når du udfører dit daglige job, yder du 110% hver dag ? Nej  vel, nogle dage er det måske kun 30% ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men for mandens vedkommende, hvorfor har i manglende Kemi? i har trods alt betalt for det….

​Jow, Geiler, for mig har kemi noget med kommunikation at gøre, og det er også en af årsagerne til, at jeg sværger til danske piger. De udenlandske kan – trods et fælles sprog, som regel engelsk – alligevel være svære at udveksle tanker med.

Når jeg besøger en pige, hvor kommunikationen (på flere planer) glider naturligt samt ubesværet, og jeg derigennem mærker, at der ikke er barrierer, ja så føler jeg, at der er kemi.

Den slags piger har jeg mødt nogle stykker af, og dem har jeg sat stor pris på.

Men jeg har også mødt det modsatte, hvor pigen næsten ikke har været til at slå et ord af, eller hvor hun ikke har vist ringeste interesse for mig som person. I disse tifælde, hvor man føler et usynligt skjold imellem sig og pigen, vil jeg tale om dårlig kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jow, Geiler, for mig har kemi noget med kommunikation at gøre, og det er også en af årsagerne til, at jeg sværger til danske piger. De udenlandske kan – trods et fælles sprog, som regel engelsk – alligevel være svære at udveksle tanker med.

Når jeg besøger en pige, hvor kommunikationen (på flere planer) glider naturligt samt ubesværet, og jeg derigennem mærker, at der ikke er barrierer, ja så føler jeg, at der er kemi.

Den slags piger har jeg mødt nogle stykker af, og dem har jeg sat stor pris på.

Men jeg har også mødt det modsatte, hvor pigen næsten ikke har været til at slå et ord af, eller hvor hun ikke har vist ringeste interesse for mig som person. I disse tifælde, hvor man føler et usynligt skjold imellem sig og pigen, vil jeg tale om dårlig kemi.

Du vil gerne brain-fucked af pigen. Kommunikation kan også foregå i sengen med fysiske aktivitet hvor sexen når nye højder, her betyder sproget mindre...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

........ Kommunikation kan også foregå i sengen med fysiske aktivitet hvor sexen når nye højder, her betyder sproget mindre...

​Ja, og jeg skrev jo netop også i parantes "på flere planer" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Har du helt glemt at alle piger ikke nyder sex. Med eller uden betaling det er ligegyldigt, hvorfor er der så mange mænd som køber sex selvom de er i et forhold ? Ikke alle kvinder er vild med sex. Med GP'er er heller ikke bedre, tænkt hvis det var dig som skulle servicere en masse liderlige mænd hver dag hvordan vil du have det med det ? Nogle piger har brug for pengene for gør det pengenes skyld hvorfor skulle de yde noget eller give god service hvis de ikke inderlig har lyst ?

Det er selvf. trist at manden har betalt en vis beløb og ikke får hvad han forventer, men nogle piger gider bare ikke at yde 110%, samme som når du udfører dit daglige job, yder du 110% hver dag ? Nej  vel, nogle dage er det måske kun 30% ikke...

​Du har desværre ikke helt fortået spørgsmålet….

jeg spørger hvorfor Mændene mister Kemien ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du har desværre ikke helt fortået spørgsmålet….

jeg spørger hvorfor Mændene mister Kemien ;-)

​Ok Sorry, jeg har altid synes dine spørgsmål var lidt kryptisk, kan du ikke formulere dine spørgsmål i klare vendinger næste gang tak :)

Mænd kan miste kemien pga. mange ting, ofte er det små ting som gør man mister kemi og dermed rejsningen, det kan være en lugt, noget visuelt, præstationsangst, man opdager pigen faker, eller hun kigger på klokken eller virker utålmodig/uengageret. Tja der er mange andre faktorer...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...