4700 16 Skrevet 8. Juni, 2015 HejsaEr dette et nyt sted eller har det været der før under et andet navnhttp://www.orchid-thaimassage.dk/4175081824700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 283 Skrevet 8. Juni, 2015 Jeg vil umiddelbart mene, at det er et nyt sted.Den i Jernbanegade hed vistnok også Orchid for nogle år siden - men den kører vist fortsat meget godt, efter der kom ny ejer på.Det må da bare afprøves NT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4700 16 Skrevet 8. Juni, 2015 Ok, regner med at prøve det på onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 283 Skrevet 13. Juni, 2015 Jeg overvejede et tur derhen i dag og skulle lige checke hjemmesiden.Der er nu billeder af Joy, der tidligere havde det andet sted i Næstved - så jeg finder på noget andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2834 Skrevet 13. Juni, 2015 havde ogse løst -men opdagede det samme at det var joy så sparer den tur . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 31 Skrevet 14. Juni, 2015 Tak for Info. Jeg er også færdig med joy. Øvvv troede de var nye. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juni, 2015 Hun ser godt nok også noget "syrlig ud" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucash 194 Skrevet 16. Juni, 2015 (edited) Jeg overvejede et tur derhen i dag og skulle lige checke hjemmesiden.Der er nu billeder af Joy, der tidligere havde det andet sted i Næstved - så jeg finder på noget andet Ja, det er utroligt hvis hun virkelig er Thai'er og IKKE har lært at smiel. Smil til verden og den smiler igen - og så med hendes navn, så skulle det næsten være selvskrevent. Men jeg springer sandelig også over, da hun er afprøvet og jeg har intet andet at tilføje, end det jeg skrev i mit tidligere indlæg fra hendes tidligere sted....hun skal stramme sig noget an, hvis jeg overhovedet bare skal overveje det igen. Det er ikke svært, at finde et andet sted hvor både man får, masser af smil, imødekommenhed, venlighed, god massage og følelsen af, at man er menneske og ikke mindst kunde.Jeg kan svinge mig op til, at sige - at det svare til, at man får en fadbamse...UDEN skum og uden alkohol. Det er bare ikke det samme Redigeret 16. Juni, 2015 af Lucash 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HighEnergy 1 Skrevet 28. Juni, 2015 Søgte på Thaimassage i Næstved og fandt denne tråd, den nye i Østergade er hende fra Jernbanegade, hun er startet selv med spa og sauna og der er virkelig luxus, jeg har nu kun prøvet spaét og rigtig thaimassage, for hulan da hvor kan hun tage hårdt med de små fingre, hvis man er til rigtig thaimassage syntes jeg hun er særdeles anbefalelsværdig, jeg er for genert til sex med fremmede piger, så det klare jeg derhjemme, jeg skal helt sikkert prøve det igen, det koster, men er alle pengene værd og nå det bliver efterår skal jeg også prøve saunaen, har set den, ikke så stor men ok til to personer, hun virker lidt mut idet men tror bare hun er genert, for hun kan da godt smile og grine når man får massage, hun har vist også en ansat, en lidt buttet pige men sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2015 Søgte på Thaimassage i Næstved og fandt denne tråd, den nye i Østergade er hende fra Jernbanegade, hun er startet selv med spa og sauna og der er virkelig luxus, jeg har nu kun prøvet spaét og rigtig thaimassage, for hulan da hvor kan hun tage hårdt med de små fingre, hvis man er til rigtig thaimassage syntes jeg hun er særdeles anbefalelsværdig, jeg er for genert til sex med fremmede piger, så det klare jeg derhjemme, jeg skal helt sikkert prøve det igen, det koster, men er alle pengene værd og nå det bliver efterår skal jeg også prøve saunaen, har set den, ikke så stor men ok til to personer, hun virker lidt mut idet men tror bare hun er genert, for hun kan da godt smile og grine når man får massage, hun har vist også en ansat, en lidt buttet pige men sød Hmm... Iøjenfaldende at du netop er oprettet som bruger og så kommer med en positiv anmeldelse i blandt, ja.... kun dårlige egentlig! Joy er og bliver en ringe massør! Hendes negative væsen skræmmer kunderne væk! Hun skulle virkelig ændre attitude og serverer en service! Ellers må hun finde på noget andet at lave!Personligt tror jeg det er for sent! Hendes nystartede sted er sikkert et fint sted men så længe det er hende der er der, er der ingen der kommer igen!Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2015 (edited) Hun ser godt nok også noget "syrlig ud" Årh hva mener du;-) Redigeret 28. Juni, 2015 af Steven85 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ESPE 53 Skrevet 28. Juni, 2015 Ja hun ligner godt nok en sur moster, måske billedet er taget mens hun følger med i en dokumentar udsendelse af en art... smiler hun ikke bare en lille smule når hun modtager betaling...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juni, 2015 Hmm... Iøjenfaldende at du netop er oprettet som bruger og så kommer med en positiv anmeldelse i blandt, ja.... kun dårlige egentlig! Joy er og bliver en ringe massør! Hendes negative væsen skræmmer kunderne væk! Hun skulle virkelig ændre attitude og serverer en service! Ellers må hun finde på noget andet at lave!Personligt tror jeg det er for sent! Hendes nystartede sted er sikkert et fint sted men så længe det er hende der er der, er der ingen der kommer igen!VhDet KAN jo være at hun netop læser med herinde og måske rent faktisk prøver at vende de negative vipes til noget positivt.Men det må tiden jo vise, HighEnergy giver jo udtryk for at han kommer tilbage.Selv har jeg da prøvet at besøge steder hvor de positive tilkendegivelser ikke ligefrem stod i kø for at komme frem. Og da jeg så besøgte stedet har jeg tænkt da jeg gik derfra; det var da Okay til, ikke prangende men okay, og jeg var således ikke altid enige i de negative omtaler som jeg havde læst omLad os da give både Joy og HighEnergy en chance tilVenligst Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HighEnergy 1 Skrevet 30. Juni, 2015 Ja hun ser ikke glad ud på billedet, jeg syntes nu det var en ok behandling jeg fik og da jeg kun var i spa og fik hård thaimassege, syntes jeg det var rigtig godt, så jeg kan ikke forstå Steven skriver hun er en ringe massør, men hvis du hentyder noget til banditten kan jeg ikke deler erfaring, det er rigtig godt med spa hvor musklerne bliver varmet op inden massagen, det gør ondt men det hjælp og er helt sikkert godt med badet først, selv om man kommer til at svede og jo hun smilte da hun fik pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juli, 2015 Havde aldrig banditten fremme. Det var der på ingen måde stemning for! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HighEnergy 1 Skrevet 1. Juli, 2015 Havde aldrig banditten fremme. Det var der på ingen måde stemning for!Haha, ja beklager hvis jeg har taget fejl af dine indlæg... Jeg har været et par andre steder og der er det næsten underforstået at man skal have noget til banditten, det er jeg så ikke lige til, derfor syntes jeg det er rart at finde et sted hvor du bare kan få massage, jeg har været i Thailand et par gange og fået rigtig thaimassage og det er ligesom om det skal gøe rigtig ondt før det gør godt og det må jeg sige at hun kan i østergade, jeg har prøvet et par gange i næstved, derfor er jeg sikker på at det er den samme fra Jernbanegade, hun snakker ikke så godt dansk, men jeg har spurgt hende og der jagde hun ja til at hu n kunne huske mig fra jernbanegade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2015 Haha, ja beklager hvis jeg har taget fejl af dine indlæg... Jeg har været et par andre steder og der er det næsten underforstået at man skal have noget til banditten, det er jeg så ikke lige til, derfor syntes jeg det er rart at finde et sted hvor du bare kan få massage, jeg har været i Thailand et par gange og fået rigtig thaimassage og det er ligesom om det skal gøe rigtig ondt før det gør godt og det må jeg sige at hun kan i østergade, jeg har prøvet et par gange i næstved, derfor er jeg sikker på at det er den samme fra Jernbanegade, hun snakker ikke så godt dansk, men jeg har spurgt hende og der jagde hun ja til at hu n kunne huske mig fra jernbanegade Nå..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaijatak 0 Skrevet 4. Juli, 2015 Hej. Jeg er ny her. Er lige flyttet til Næstved. Jeg har lige et spørgsmål. Nu er der et par af jer der indirekte omtaler de ekstra ydelser der ikke står på hjemmesiden. Nogen der har erfaringer med det og ligeså vigtigt priserne?mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ESPE 53 Skrevet 4. Juli, 2015 Jamen Thaijatak, det er jo soleklart at de IKKE reklamerer med de ekstraydelser de må komme med, det er jo en massageklinik, forstået på den måde at du kan få behandlet dine skavanker.....med Thaimassage, som er udemærket mod diverse lidelser...Men du skal også tænke på, at mange af de stakkels piger, som regel har en flok unger, en mor måske også far, som for nogles vedkommende kun har tøsebarnets almisser at leve for. Nogle betales timelønnet for en times massage, som regel en 3 til 500 kroner for en time, så skal mama san have hendes andel, og resten til pigen... men kan hun aftale med dig at du får lidt ekstra for et vist beløb, er det jo det der brødføder hende ud over normalen..Mit bedste råd er at opføre sig pænt, behandl dem med lidt respekt, vær ren og pæn... så kan du komme langt, og hvis hun fatter sympati for dig kan du som regel få en overordentlig god oplevelse...Og priserne , der kan du altid prutte lidt om den, men lad være med at være i fedterøvshumør, og går du til samme pige flere gange kan det være hun måske ligefrem syntes om dig, og så kommer det hele helt af sig selv..for alt i alt er det egentlig nogle rigtig søde piger... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juli, 2015 Det er ikk mig der er klovnen her! Det er dem der spilder deres penge på Joy. Jeg oplyser bare/advarer andre imod at folk ikke skal spilde deres tid og penge der. Det er du åbenbart uenig med mig, og alle de andre i og fair nok! Men at kalde mig en klovn er da lige en kende for dumt! Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaijatak 0 Skrevet 6. Juli, 2015 Tak ESPE for dit svar. Jeg ved godt, at vi selvfølgelig ikke skildrer med de ekstra ydelser de tilbyder på deres hjemmeside, det var mere blot en metafor for ikke at specifik nævne de seksuelle ydelser. Er der så nogen der har erfaringer med disse hos stedet? Kan nemlig se, at der er delte meninger om stedet/joy(?). De skulle der stå i første linje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HyggDan 1 Skrevet 14. Marts, 2016 Lol, kan godt lide at hun skriver på hjemmesiden at " 4 Søde piger klar til at giver dig den dejligste massage, vi yder den bedste service du kan tænke dig " Nu er det sådanne hun er alene derned, ingen piger kan arbejde sammen med hende, hun er bare en sur gammel mokke der stjæler kunder der vil mere, dermed betaler mere, dem snupper hun selv, så kan pigerne få dem der kun vil ha massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yummi 2 Skrevet 15. April, 2016 Har været flere gange hos Joy, og hen er blevet bedre til at snakke og smiler også, jeg har også fået en god behandling, har fået en times cocktail med det hele og hun gør det det godt, det er rigtigt at hun kan se sur ud, men man skal ikke tage fejl. Jeg har også været i Jernbanegade efter det kom til at hedde busaba, det gør jeg ikke igen kom for at få body to body, og det første hun gjorde inden jeg fik sagt noget var at tage mig på pikken og gnide sin store røv mod mit skridt, så det var sidste gang jeg kom der, så hellere østegade hvor man kan snakke om tingene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yummi 2 Skrevet 28. April, 2016 Har tænkt mig at besøge Joy igen i morgen trænger til en god gang body to body massage og få lov til at kneppe hende hun er god til at ride min pik, jeg sak også slikke hendes lille lækre fisse den er bare dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg