Hop til indhold
Gæst

Chili's erfaringer med sugardaters.dk

Recommended Posts

Gæst

Min erfaring fra sugardaters.dk

*** Alle spørgsmål om både pigernes navne, profil tekst, pris, osv. enten her eller i PM bliver IKKE BESVARET. *** True gentleman :)

Først og fremmest så kan du finde alle typer derinde. Fra de prof til de helt naive og alt ind imellem. Mit råd er at sæt sig ned og tænke over hvad du vil. Hvis du søger en pige til bome bome en 1 time med specifikke ønsker er du gået galt i byen. Så skal du kikke på helt andre sider hvor en GP, kan efterkomme dine krav både bedre og meget mere professionelt. Ikke dermed sagt at du kan finde det derinde, men så er det en skjult GP. Hint. Hvis de ikke har været inde på din profil og de kan mødes i dagstiden allerede efter få beskeder.

En (i min mening) rigtig sugargirl, gør det fordi der er noget frækt, forbudt og gerne noget spænding i det. Det er naturlige søde piger, der har studie eller arbejde ved siden af og gør det af lyst og som mulighed for ekstra lommepenge.

Nogen skriver at de har været der i flere måneder uden at få en eneste kontakt. Har mødt flere piger fra sugardaters. Seneste er at jeg havde besøg fra lørdag aften til søndag morgen af en dejlig pige i midt tyverne som overnattede hos mig (jeg er ca. 15 ældre end hende), så det kan lade sig gøre. Og hvordan er det lykkes mig? Sæt dig ned og tænk hvad du vil med det. Beskriv det i din profil tekst så pigen kan få en fornemmelse af din hensigt, ønsker og om du har reelle intentioner. Dernæst skal du finde en profil der matcher din ønsker! Nogen skriver meget, andre næsten intet. Føl dig frem. Og så skal du åbne hende i din første besked. Vær ærlig, sjov og høflig. Alt andre beskeder bliver sorteret fra. Typisk tager mig det ca. mellem 30 til 70 beskeder at nå til det punkt hvor vi mødes. Dernæst skal i forventnings afstemme, forventnings afstemme og forventnings afstemme. Så for i det bedste resultat.

Jeg fik muligheden for at kikke i hendes indbakke og hun i min, da vi begge var nysgerrige for at se “den anden side”. De for MANGE beskeder HVER dag. Mange mærkelige tilbud og til rigtigt mange penge, men de bliver sorteret fra, lige som alle de andre useriøse beskeder hun for.

Det er nogen virkelige søde piger jeg har mødtes med og kan kun anbefales. Du kommer til at arbejde for det… :)

/Chili

Redigeret af Chili

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Typisk tager mig det ca. mellem 30 til 70 beskeder at nå til det punkt hvor vi mødes. Dernæst skal i forventnings afstemme, forventnings afstemme og forventnings afstemme. Så for i det bedste resultat.

70 beskeder ? der står jeg af - jeg synes livet er for kort til den slags :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

70 beskeder ? der står jeg af - jeg synes livet er for kort til den slags :P

​Det er jo mere hen ad en SMS samtale til sidst og nogen gange kan det være svært at få begge kalender til at gå op. Der var pige hvor det var HELT umuligt at finde en dag hvor vi begge kunne og så løb det ud i sandet. ce la vie. :)

Redigeret af Chili

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

70 beskeder ? der står jeg af - jeg synes livet er for kort til den slags :P

Så bliver det sgu også en dyr omgang - tiden taget i betragtning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så bliver det sgu også en dyr omgang - tiden taget i betragtning

Når først det er gang i beskeder kan der let komme 10-20 stk hvor man snakker frem og tilbage på en dag. Så nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare at spørge dem om man ikke skal tage det over telefonen. Insistere på at komme i ordentlig kontakt. Så ser man, hvem der er seriøse og hvem der bare vil have opmærksomheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er bare at spørge dem om man ikke skal tage det over telefonen. Insistere på at komme i ordentlig kontakt. Så ser man, hvem der er seriøse og hvem der bare vil have opmærksomheden.

​Jeg spørger ALDRIG efter tlf. nr., navn, email, facebook osv. Enten giver hun mig det selv eller også mødes vi til kemi-møde, hvor vi så evt. udveksler kontakt-oplysninger. Har nogen gange lagt mit nr. i samtalen og sagt vi kan tage det over SMS, og flere har sagt nej, til ikke at udlevere tlf. Fint med det. I værste tilfælde drikker jeg en kaffe alene hvis hun ikke dukker op til kemi-møde og så er det videre med den næste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg spørger ALDRIG efter tlf. nr., navn, email, facebook osv. Enten giver hun mig det selv eller også mødes vi til kemi-møde, hvor vi så evt. udveksler kontakt-oplysninger. Har nogen gange lagt mit nr. i samtalen og sagt vi kan tage det over SMS, og flere har sagt nej, til ikke at udlevere tlf. Fint med det. I værste tilfælde drikker jeg en kaffe alene hvis hun ikke dukker op til kemi-møde og så er det videre med den næste.

​Det lyder til du bruger meget tid på det, hvor mange timer bruger du i snit på at "score" en SB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det lyder til du bruger meget tid på det, hvor mange timer bruger du i snit på at "score" en SB

​Ved det faktisk ikke. Logger ind og ud i løbet af dagen. Mere om aften. Fra 1 time til 2-3 timer fordelt 3-10 dage. Typisk er det sværeste at finde en tidspunkt og dato, når vi når til at skal mødes. Hvis det så ligger 1 uge ud i fremtiden, ryger der stadigvæk nogen beskeder afsted for at "holde gang i ilden"

Er faktisk kun blevet brændt af 1 gang. Det var ikke til kemi-møde men efter allerede overstået kemi-møde, hvor vi skulle mødes til "hygge".

Mere irriteret over hvis der er en god samtale i gang og så babe holder helt op med at svare. Send lige en besked hvis du "ikke gider mig" eller har fundet en anden du hellere vil. Tager 10 sec og 2 sætninger og ja, jeg kan godt klare et nej tak. Max. 2 beskeder uden svar, så videre til den næste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder enormt besværligt. Nok den vægtigste grund til jeg ikke har fået prøvet SD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en del af gamet. De ligger sig ikke på ryggen for "Hej frække. Skal vi kneppe for xxx kr." ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Når først det er gang i beskeder kan der let komme 10-20 stk hvor man snakker frem og tilbage på en dag. Så nej.

​Alt er jo relativt så jo :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en del af gamet. De ligger sig ikke på ryggen for "Hej frække. Skal vi kneppe for xxx kr." ;)

Det er så heller ikke alle sexarbejdere, der lægger sig på ryggen efter sådan en indgangsreplik ;-) Det skader ikke, at henvende sig i et fornuftigt sprog ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er så heller ikke alle sexarbejdere, der lægger sig på ryggen efter sådan en indgangsreplik ;-) Det skader ikke, at henvende sig i et fornuftigt sprog ;-) 

​Vist alm. pli at være høflig og udvise respekt. Kommer man altid længere med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hej frække. Skal vi kneppe" den virker da nogle gange hehe :D 

​Hmm.. det må komme an på en prøve i næste besked...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hej frække. Skal vi kneppe" den virker da nogle gange hehe :D 

​Hej frække.. Skal vi kneppe ?

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg spørger ALDRIG efter tlf. nr., navn, email, facebook osv. Enten giver hun mig det selv eller også mødes vi til kemi-møde, hvor vi så evt. udveksler kontakt-oplysninger. Har nogen gange lagt mit nr. i samtalen og sagt vi kan tage det over SMS, og flere har sagt nej, til ikke at udlevere tlf. Fint med det. I værste tilfælde drikker jeg en kaffe alene hvis hun ikke dukker op til kemi-møde og så er det videre med den næste.

​Fair nok, men jeg har oplevet at det har virket flere gange. Har bare konstateret at dem der vil voldsmadre tastaturet inde på SD, spilder min tid, som andre nævner.
Til sagen, siger jeg (og heldigvis også mange sugarbabes).

Jeg sms'er lige nu med en dejlig pige derinde fra. Hun har et helt åbent telefonnummer, det er et spørgsmål om at være ærlig og reel, åben og venlig ... nogle kan fornemme dét ... og pengegribbene, de kan bare blive siddende på deres kaktus...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder enormt besværligt. Nok den vægtigste grund til jeg ikke har fået prøvet SD

​Du misser hele idéen. Det er amatører, som faktisk er ret nemme at tænde, bliver ægte våde, og kan komme ligesom så mange andre "veninder". Dét er svært at opnå med en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Fair nok, men jeg har oplevet at det har virket flere gange. Har bare konstateret at dem der vil voldsmadre tastaturet inde på SD, spilder min tid, som andre nævner.Til sagen, siger jeg (og heldigvis også mange sugarbabes).

Jeg sms'er lige nu med en dejlig pige derinde fra. Hun har et helt åbent telefonnummer, det er et spørgsmål om at være ærlig og reel, åben og venlig ... nogle kan fornemme dét ... og pengegribbene, de kan bare blive siddende på deres kaktus...

​Grunden til at jeg ikke spørger efter det er for ikke at virke pushy, samt at hun skal have lysten til at give mig hendes kontaktoplysninger. Som du selv skriver, hvis man virker som en ærlig, reel og venlig person, så kommer man virkelig langt med de ægte amatører derinde. Og det var det jeg tændte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...