Hop til indhold
Larsl

FKK Atmos, Hamborg

Recommended Posts

Hej

 

Var forleden forbi Atmos i Hamborg. Efter at have betalt de 65 € i entre fik jeg en hurtig rundvisning af en af pigerne. Tog derefter et bad og gik rundt for at se på udvalget. Var desværre ikke imponeret over udvalget, som ikke var tilbageholdende med at tilbyde deres ydelser.

Havde været der en times tid, da jeg valgte at sætte mig ved siden af en sød pige med et smukt ansigt, som jeg havde talt kort med i baren. Vi talte om ydelser og priser og hun spurgte hvad jeg var ude efter. Nævnte at jeg overvejede to piger, men det ikke skulle være hvem som helst. Og havde svært ved at se andre. Hun foreslog flere, der kom forbi men uden held. På et tidspunkt sagde jeg, at jeg ville kigge efter en anden pige og vende tilbage til hende, når det var lykkedes. Jeg gik rundt og rundt men fortsat uden held. Mødte flere gange den søde pige (kan ikke huske navnet) og hun spurgte til missionen, og jeg beklagede og sagde jeg ikke havde fundet nogen.

På et tidspunkt var jeg landet i baren igen og nød cola nummer 5, da hun kom ud med en høj og flot pige, som kom hen og hilste på mig. Gik lige til sagen og spurgte og jeg kunne finde på at gøre noget med de to sammen. Den første søde pige var fulgt med og stod lige bagved, smilende og nikkede til, at vi kunne finde ud af noget sammen. De talte sammen om ydelserne - en halv time inklusiv superfransk var en aftalte. Vi fandt et rum og lige pludselig gik det op for mig, at jeg var i den heldige situation at have to unge, super velformede og søde piger ved min side. De hjalp mig ud af tøjet (housecoat) og jeg hjalp dem ud af deres. Så beordrede de mig ned på ryggen midt på sengen. Først tog gejlede de mig lidt op ved at nusse om mig og slikke, nippe mit bryst og videre ned. Jeg havde en hånd på hver sin dejlige runde og faste balle... what a sight.

Så var det tid til det franske. Den første søde pige begyndte at slikke mini-me, som efterhånden var vokset godt. Det gjorde hun super godt. Med gode dybe sug og tæt øjenkontakt - når det ellers var muligt, for den anden pige havde sat sig over mit ansigt så jeg kunne slikke hendes dejlige glatbarberede fisse. Efter lidt tid var det tid til at bytte, så den anden slikkede mig.

De tilbød så at lave et lesbisk show, men skulle have 2x50 € ekstra for det, så det blev afvist. Derefter lidt knep, først med pige nr 2 som red mig mens den anden var oppe ved mit ansigt og jeg kunne slkikke og nusse hendes gode bryster. Derefter pigen på alle fire mens jeg to hende bagfra. Derefter skifte af pige og kondom, og så fik den første søde pige en tur bagfra på alle fire. Hun viste sig at være helt fantastisk bagfra. Da jeg stod der med hænderne om hendes hofte og stødte igennem blev jeg meget fristet af at skulle tage hende analt, hvilket hun tilbyder. Men jeg havde besluttet, at det var en fælles oplevelse med to piger og derfor ikke anal med den ene. Men hold kæft hvor havde hun en rigtig lækker krop.

Efter lidt tid tilbød de så en fælles CIM afslutning, hvor de begge suttede mig af og tog afslutningen i munden. Det var for lækkert et tilbud til at sige nej til, så selvom det også kostede 2 x 50€ ekstra, så slog jeg til. Og begejstringen udeblev ikke. De gik begge til opgaven som de havde gjort hele vejen med iver og indlevelse og bød sig til. Så mens de lå på hver side og slikkede mig på skift havde jeg en hånd mellem deres ben bagfra og på deres fisse, hvor der blev gnedet godt. De virkede til at kunne lide det. Og begejstringen udeblev ikke og jeg kom i store skud i munden på først pige nr 1 og dernæst nr 2, som måtte tage det meste. De spyttede ud på stedet og masserede mini-me færdig. Jeg var glad, men også 2 x 150€ fattigere. Lidt små-dyrt, og nok også dyrere end normalt da, det med en pige kun ville koste 120€, men what the heck. Det var to super lækre piger, tændte og gjorde det godt.

Jeg prøvede ikke mere på Atmos den aften. Resten af pigerne var ikke værd at teste, og klokken var mange, da jeg vendte hjem mod hotellet for at sove godt igennem. :)

Lars

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager. Fik navnet på den første pige, Gina, eller noget i den stil, men den anden fortaber sig i tåger. Fik aldrig rigtig fat i hvad hun sagde, også selv om hun gentog det, men måske noget med Lela, eller i den stil.

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er der ikke billeder af pigerne på deres hjemmeside, så jeg kan ikke en gang få hjælp den vej....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Prisen tror jeg de har regnet ud således:

Sex: 2 x 50€

2 piger: 2 x 50€

CIM: 2 x 50€

 

Det er normalprisen på FKK med to piger - i det meste af Tyskland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Prisen tror jeg de har regnet ud således:

Sex: 2 x 50€

2 piger: 2 x 50€

CIM: 2 x 50€

 

Det er normalprisen på FKK med to piger - i det meste af Tyskland.

 

jeg tror prisen er fordelt således:

1time med 2 piger = 2x50x2 =200€

2x CIM = 2x50= 100€

totalt 2x150 = 300€

Han afslog jo lesbisk showet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

eller måske prisen er 50 pr stk med 30 min sex

og så de tager 50 pr stk for super fransk 

og 50 pr stk for cim

(men rent gætværk)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...