Hop til indhold

GT i Wien

Featured Replies

Skrevet

Grillning, pool og lamsebamser, kan det blive meget bedre?

Skrevet

​Ja betalt af en ens arbejdsgiver :D

Skrevet
  • Author

​Tidligere holdt jeg sommerferie hos Villa Vertigo i luksuiøse omgivelser med pool, god mad og dejlige tøser, jeg spillede pool-volley med nøgne piger, jeg spillede med vilje bolden ud til siderne så de skulle springe efter bolden, uha sikkert et dejligt syn med hoppede bryster :D

Sidste sommer var jeg på Oase og World med nøgne piger :D vi svømmede i poolen og pigerne lå og slikkede sol helt nøgne, jeg dykkede og svømmede mellem benene på dem :D bagefter gik vi i haven for at knalde - se det var en god sommerferie, jeg har prøvet Gran Carnaria, Mallorca, Kreta mv.  men ikke nær så sjovt :P

Skrevet

​Tidligere holdt jeg sommerferie hos Villa Vertigo i luksuiøse omgivelser med pool, god mad og dejlige tøser, jeg spillede pool-volley med nøgne piger, jeg spillede med vilje bolden ud til siderne så de skulle springe efter bolden, uha sikkert et dejligt syn med hoppede bryster :D

Sidste sommer var jeg på Oase og World med nøgne piger :D vi svømmede i poolen og pigerne lå og slikkede sol helt nøgne, jeg dykkede og svømmede mellem benene på dem :D bagefter gik vi i haven for at knalde - se det var en god sommerferie, jeg har prøvet Gran Carnaria, Mallorca, Kreta mv.  men ikke nær så sjovt :P

​Var det den sommer jeg var med på Oase og World?...jeg spillede da osse lidt bold i poolen med nogle af pigerne. åååhhh..hvor ville jeg gerne afsted igen nu!...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.