Hop til indhold
Vectra

Leena Thaimassage

Recommended Posts

Ja så blev det min tur til at prøve en fantastisk thai med fuld pakke - føj for en fantastisk oplevelse, faida er helt uimodståelig og det resulteret i at jeg efter ½ time var fuldstændig tømt.

absolut gentagelsefare ;-)

Skynd jer til smedegade eller måske er det bedre jeg skulle skrive at det var elendig, så der ikke var optaget når jeg skulle gentage det ypperste ;-)

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så blev det min tur til at prøve en fantastisk thai med fuld pakke - føj for en fantastisk oplevelse, faida er helt uimodståelig og det resulteret i at jeg efter ½ time var fuldstændig tømt.

absolut gentagelsefare ;-)

Skynd jer til smedegade eller måske er det bedre jeg skulle skrive at det var elendig, så der ikke var optaget når jeg skulle gentage det ypperste ;-)

 

  

​Hvordan ser hun ud hende Faida? :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

​Hvordan ser hun ud hende Faida? :-)

 

​Hun ser rigtig godt ud og har let til smil - en helt igennem dejlig kvinde at dyrke bol med ;-)

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så blev det min tur til at prøve en fantastisk thai med fuld pakke - føj for en fantastisk oplevelse, faida er helt uimodståelig og det resulteret i at jeg efter ½ time var fuldstændig tømt.

absolut gentagelsefare ;-)

Skynd jer til smedegade eller måske er det bedre jeg skulle skrive at det var elendig, så der ikke var optaget når jeg skulle gentage det ypperste ;-)

 

  

​Hej Vectra.

Hvad koster sådan en dejlig halv time? Og det lyder som om der ikke blev brugt tid på massage eller pirring, men at i gik lige til sagen. Er det rigtigt?

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 kr ja vi gik lige til sagen havde egentlig bestilt en time , men jeg kunne ikke holde mig længere ;-)  hun startede med at smide alle kludene og så var det bare at tage for sig af retterne ......    Jeg skal snart afsted igen ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går man bare ind eller skal man bestille tid og hvor gør man det så altså bestiller tid

på forhånd tak

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Du kan sikkert bare gå ind, men hvis du vil sikre dig, at hun er ledig, er det nok klogest at bestille tid. Her på siden findes thailisten vest, som giver svar på det meste, men ellers er der noget, som hedder google - måske du endda har hørt om dette - hvor man kan finde alle mulige oplysninger ;-)

 

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til hvem der måtte have lyst til at svare: Faida bliver af flere beskrevet som relativt høj. Jeg er ikke så høj selv - måske derfor jeg holder af asiatiske piger. Nogen der har et kvalificeret gæt på Faidas højde? På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak 8000. 168 er ok selvom jeg synes det er mere sexet med mindre. Næh det kan jo være rigtig nok -det med når man ligger på briksen, og så alligevel ikke. Hvis hun er meget højere, bliver 69 lidt akavet, og det er også dårligt for selvtilliden når man ikke kan nå op til en doggy. (har prøvet det en gang med en langbenet pige på 180).

 

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vectra - jeg er bare nysgerrig. Hvis du har bestilt 1 time til 1.000 kr. og så kommer indenfor den første halve time - hvorfor bliver du så ikke hængende og får lidt massage bagefter og måske en udløsning mere......f.eks. et godt HJ ?

Er det hende der siger, at det slutter når du er kommet ?

Jeg kunne da vildt godt tænke mig at besøge hende, men jeg kommer sandelig også indenfor de første 30 minutter - men jeg kan da altid igen. Derfor prøver jeg at undgå de kvinder, som mener at alt det sjove er slut, bare fordi man har fået en udløsning - når man nu har købt et bestemt tidsrum.

Jeg har virkelig svært ved at se, hvorfor det skulle betyde noget for kvinden, om man vil sexe videre bagefter til udløsning 2 eller 3 - som alternativ til de mænd der kan holde sig i rigtig lang tid og sexe løs i næsten 1 time, før de kommer første gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tak 8000. 168 er ok selvom jeg synes det er mere sexet med mindre. Næh det kan jo være rigtig nok -det med når man ligger på briksen, og så alligevel ikke. Hvis hun er meget højere, bliver 69 lidt akavet, og det er også dårligt for selvtilliden når man ikke kan nå op til en doggy. (har prøvet det en gang med en langbenet pige på 180).

 

​Oops. Det lyder svært :grin: Hvad hvis hun trak knæene lidt opad mod brysterne, eller hvad med at trække hende ud til kanten af sengen, og gøre det stående på flade fødder, eller op på tæerne :-D

Men... Jeg havde faktisk en kæreste der var næsten lige så høj som mig, vi prøvede meget, og hun tryglede og tryglede, jeg fik dog aldrig en orgasme med hende. Vi taler om at forsøge i tre fire mdr.

Så højden kan godt have betydning. Og vægten. Jeg er til kvinder ml 38 kg og 48 kg.  Fede kvinder kan være lige så stolte af deres fedt, som de vil. Den bonus de får ud af deres fedme er, at de slipper for mig :-D Og så virker fedtet jo som rynkefjerner. Siger de. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Maks 168

men igen hvad betyder højde når man ligger på briksen

venligst 8000

​Jeg tror altså godt hun kan være 1 cm eller 2 mere end 168, når jeg sammenligner med kranen herhjemme ;-)  Men alle højder giver jo forskellige muligheder, så det er bare om at se mulighederne fremfor begrænsningerne ;-)

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Oops. Det lyder svært :grin: Hvad hvis hun trak knæene lidt opad mod brysterne, eller hvad med at trække hende ud til kanten af sengen, og gøre det stående på flade fødder, eller op på tæerne :-D

Men... Jeg havde faktisk en kæreste der var næsten lige så høj som mig, vi prøvede meget, og hun tryglede og tryglede, jeg fik dog aldrig en orgasme med hende. Vi taler om at forsøge i tre fire mdr.

Så højden kan godt have betydning. Og vægten. Jeg er til kvinder ml 38 kg og 48 kg.  Fede kvinder kan være lige så stolte af deres fedt, som de vil. Den bonus de får ud af deres fedme er, at de slipper for mig :-D Og så virker fedtet jo som rynkefjerner. Siger de. :-D

​Sengen var meget lav så det var ikke rigtig muligt at tage hende der. 38-48 kg -det er da nogle ganske slanke piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg tror altså godt hun kan være 1 cm eller 2 mere end 168, når jeg sammenligner med kranen herhjemme ;-)  Men alle højder giver jo forskellige muligheder, så det er bare om at se mulighederne fremfor begrænsningerne ;-)

 

Hilsen

Huaa Laan

​Ja hun er da en ganske høj pige af en thailandsk pige at være.  Hun er jo en høj og flot pige som bare ikke helt passer til en som mig. Hun lyder rigtig dejlig. Har hun i øvrigt tatoveringer eller piercinger?

Mvh. 

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Satans - det kan blive dyrt. Fik besøgt Faida, og må bekræfte de ovenstående skribenter. Massagen og den såkaldte B2B var ikke noget specielt. Men hun er køn, sød og flot. Hun er ikke en massør som også sælger sex, men en GP som også giver lidt massage. Ikke på alle måder den bedste oplevelse jeg har fået, men den samlede vurdering for hele oplevelsen var i top. Håber hun bliver , det gør hun kun hvis hun får en "good business"

Til 8000 og Huaa Laan. Jeg tror også hun er 168. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...