Hop til indhold
Tip toe

Hvordan man siger farvel...

Recommended Posts

Kindkys

Dansker-krammet

Give hånd

Tungekys

Hvordan siger man egentlig farvel til en glædespige efter man lige har haft en seksuel stund og nu skal ud af døren? Mændene har sikkert prøvet mange forskellige metoder, og glædespigerne har sikkert en velovervejet holdning til hvordan de sender gæsten ud af døren (så han forhåbentlig kommer igen)

sexakten er vigtig men ved døren har man lige de sidste sekunder til at afslutte med en god fornemmelse.

Jeg har prøvet det meste. Synes særlig latino og østpiger har franske kindkys som standard farvel.

Har også prøvet snobbede piger som lukkede mig ud mens de gloede på de sms beskeder der var dukket op imens vi knaldede.

Nogle piger lukker mig ud som om jeg lige har været hos tandlægen. Farvel og tak. Upersonligt og ret fraværende. Så kommer jeg pludselig i tanke om de sedler jeg gav hende.

Og så er der dem som giver en ordentlig kæreste-exit med kram og tungekys ved udgangen. Så svæver man sgu ud af døren og glemmer alt om de brugte penge.

Har I gode eksempler, dårlige eksempler, præferencer, holdninger og tips tid adskeden ved døren?

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tungekys eller tantekys med kram er at foretrække - man har trods alt lige været intime, og det er vel i alles interesse at afslutte mødet og efterlade et godt indtryk (gælder begge veje) - meeeeen når det så er sagt, så har jeg har også oplevet lidt af hvert.

Eks. var der en thai som slikkede på min næse. Lidt sært, men hun var dødhamrende sød/sjov og kunne slippe afsted med hvad som helst.

En thai kvinde som jeg møder jævnligt tager fat om kalorius, uden på bukserne, mens hun giver mig et lidenskabeligt tungekys med god øjenkontakt. Ærgerligt man er på vej ud af døren, for det får virkelig pulsen helt op igen .... og det ved hun godt den drillepind ;-)

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

en rigtig god krammer :)  jeg kysser ikke - men hvis jeg bliver kindkysset på vej ud gør det kun smilet bredere :) 

men en dejlig varm knuser er da det mindste.... til alle dem der altså ikke spurter ud af døren for dem er der også mange af.....  det er bestemt ikke alle der har behovet for en "afsked" - de vil bare afsted nu hvor de 30 min er ovre... 

det er til gengæld en lidt pudsig tilgang hvis man spørger mig... men hver sine behov :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg ELSKER når hun følger mig helt og aldeles nøgen ud!!!! Så er det underordnet om det bliver fulgt af kindkys, tungekys eller krammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er måske også mere normalt for piger fra den sydlige del, at man giver det "franske" kindkys som hilsen og afsked, hvorimod den store farvel-krammer er et mere dansk fænomen.

Men ja - den perfekt afsked for mig er: hvis hun komplet nøgen følger mig til døren, lurer lige gennem døren om udgangen er fri, trykker sig ind til mig og giver et stort tungekys mens hænderne holder om min nakke, hun hvisker "farvel, vi ses forhåbentlig" smiler og åbner døren så jeg lige kan flette mig ud.

Så er der næsten garanti for et re-visit. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt efter hvem pigen er og hvor mange gange man eventuelt har besøgt hende. Har en gp jeg ser et par gange om måneden og har gjort i et stykke tid. Vores afsked tager lige så lang tid som forspillet :) lange kram og varme kys, så man rigtig flyver afsted.

men ellers tror jeg også det er lidt alt efter kemi, men nøgen og et stort kys er altid en vinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En god lang krammer med kys og kærtegn hvor der lige indsnuses den sidste duft af hendes hår, alt imens det aftalte beløb diskret bliver lagt på hylden eller kommoden i gangen.

Dén detalje er selvfølgelig kun mulig hvis man kender hinanden, og pigen har fuld tillid til en.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej da, Office 2015.Gina Faith har da altid det sidste nye isenkram :P

gerog så bliver der ingen afsked :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej da, Office 2015.

Gina Faith har da altid det sidste nye isenkram :P

Der kan man se. Og jeg som troede, at isenkram var hardware;:oops:  man bliver ind i mellem lidt klogere af at læse med her på EG. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...