Hop til indhold
Gæst

Monis Sexkino i Berlin

Recommended Posts

Gæst

Skal arbejde i BERLIN nogle dage og kunne godt tænke mig at høre, om nogen har erfaringer med Cat, en thai, hos Moni. Jeg besøger nok stedet under alle omstændigheder, men hun ser fantastisk lækker ud, så hvis... Så hører jeg gerne, om hun er så lækker som hun ser ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er billedet på hjemmesiden du har set  her kan du nok ikke basere meget på det, de virker meget stilistiske og fotoshoppede, men de giver selvfølgelig et indtryk af figuren selvom rynkerne nok er glattet ud :)
http://monis-sexkino.de/girls-2/
"Cat, Zärtliche,reife Thailänderin, mit wirklich unübersehbaren Argumenten Nur Nachts"

Hvis du søger unge piger der ser "godt" ud er monis ikke stedet. Hvis du søger modne trashy piger med udstråling og figur er du kommet til den rette sexkino.

Her er  noget om Monis og andre sexkinoer i Berlin

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ringede til Monis Sexkino ved ankomsten til Berlin og fik at vide, at der kun var tre kvinder på vagt i dag samt at Cat var syg og nok ikke vendte tilbage. Jeg afsøger andre muligheder og overvejer Stella. Hvis billederne bare er tilnærmelsesvis korrekte, er der en del talent der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...