Hop til indhold
Randers28

Besøg hos Malou fra Pigekollektivet

Recommended Posts

Netop hjemvendt fra mit første besøg hos en Glædespige føler jeg, at det er på sin plads at dele min oplevelse med jer.

Som min indledning antyder, er jeg ikke just en erfaren gæst. Derfor må jeg indrømme at nerverne sad ude på tøjet før mit besøg hos Malou. Jeg valgte netop Malou både ud fra den gode omtale Pigekollektivet har fået herinde og Malous yderst tiltalende billeder. Jeg blev ikke skuffet!

Da jeg trådte ind af døren, blev jeg mødt af en fantastisk smuk pige, som uden tvivl til fulde lever op til hendes billeder. Derudover har Malou et smukt ansigt og et sødt smil. Da hun lagde mærke til min nervøsitet var hun desuden god til at tage hånd om mig og få mig til at slappe af. Min eneste beklagelse er, at jeg ikke havde bestilt længere tid sammen med hende. Hun tog sig dog alligevel tid til en lille snak efter vi var færdige, hvilket jeg syntes var rart, da det gjorde at det hele ikke virkede alt for upersonligt.

Jeg vil ikke her gå nærmere i detaljer med hvordan resten af vores session forløb, men blot tilskynde jer til at besøge Malou. Hun er en sød pige, så vær søde ved hende, så kan jeg love for at hun også er sød ved jer!

Det er ikke sidste gang jeg besøger Malou hos Pigekollektivet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give dig ret, Malou er en smuk og dejlig pige, jeg har helt sikkert besøgt hende mange gange, hvis hun havde fortsat i århus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke langt fra Århus til Randers. Ja faktisk tager det længere tid med offentlig transport fra Egå til Skåde end fra Århus C til Randers C, hvor kollektivet ligger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauw... Tusind tak, for de rosende ord. Hvor er det dejligt at få af vide, at man gør et godt stykke arbejde. Tak tak tak :-) 

Glæder mig allerede til dit næste besøg.... Med mere tid ;-) 

Knus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...