Hop til indhold
Fisseslikkeren

Spørgsmål i forbindelse med karantæner

Recommended Posts

Det er fint, at en administrator advarer om, at man læner sig op af en advarsel. Jeg synes dog, at det lidt er en skam, at denne advarsel kun bliver sendt til min e-mail. Kunne det måske lade sig gøre at sende den som pb her? Sagen er, at jeg fik en advarsel, men jeg fik aldrig læst den, da jeg sjældent logger ind på min mailadresse, der kun bruges til snavs.

Kort efter advarslen fik jeg så en karantæne nogenlunde med den begrundelse, at jeg var træls og provokerende. Men jeg fik ikke at vide, hvilke ytringer præcist der udløste karantænen. Det kunne måske være rart for brugeren at vide, hvad der præcist gik galt. Kan det lade sig gøre, at I skriver det til folk?

Jeg kan huske at Titman fik 10 dages karantæne, men jeg fik 30. Er det fordi jeg er specielt slem? Jeg kan bestemt se det rimelige i, at jeg fik 30 dage for at skrive noget grimt om Judith og undergrave hendes virksomhed, men helt ærligt mand. 30 dage for at "mundhugges" med Jasmin og småprovokere hende lidt. Den er altså lige grov nok.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...