Hop til indhold
KomIgen

Fantastisk Samantha22 i Aalborg (også kendt som Stella22)

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=samantha22

Jeg starter lige en ny tråd om denne fantastiske pige. Det er godt nok sjældent at man finder sådan en super oplevelse.

Så vidt jeg kunne forstå er hun i Aalborg indtil 7. juni, så det er bare med at gribe chancen inden hun er væk igen.

Billederne må være ægte idet hendes ansigtstræk og kropsbygning matcher fuldt ud. Hun viste mig sin mobil med billeder som var taget af hende - både model og private. Det var imponerende! Hun har lidt tatoveringer som er retoucheret. 

Hun har en lækker tynd lettere solbrun krop og de dejligste faste bryster.

Nå men lidt om oplevelsen: bliver mødt af en smilende pige som virkelig kan sætte gang i sengen. Jeg besøgte hende også sidste gang hun var i Aalborg og hun kunne genkende mig, så kemien var god fra start. Hun gav en dejlig GFE med masser af tungekys og nussen. Hun lavede et lille stripshow, hvor det sidste af hendes undertøj røg af, mens hun kyssede og tirrede min krop alle de rigtige steder. Inden hun gik igang med det franske fik pikken en gnubbetur op mod hendes fisse. Hun var vildt fræk med masser af øjenkontakt og frække moves. Det franske var lige tilpas blidt og godt med spyt - og hendes tungepiercing gjorde rigtig godt.

En kort ridetur efter den start var ved at få oplevelsen til at få en alt for hurtig afslutning så jeg fik hende til give mig en lille pause. Og hvad gjorde hun så? Ja hun lagde sig lige på ryggen og gav mig det frækkeste onanishow. Min puls kunne ikke komme højere op.

Afslutningen tog hun ud over brysterne med mig siddende overskrævs. Fantastisk oplevelse!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig

smuk smuk pige.

fantastisk sød, omend tiden overskrides ikke:)

hendes bryster føles helt utrolig godt i hånden:) unikke bruster!

best buy in Aalborg!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har forsikret mig om at hun kommer tilbage, og muligvis allerede i Juli.. ;-) Hun kan rigtig godt lide at komme i Aalborg, fordi alle fyrene her oppe er så rare, i modsætning til nogle andre steder hun kommer her i landet, og det ville hun muligvis stoppe med netop fordi at fyrene der ikke var lige så rare.. Så fyre i Aalborg der har besøgt hende og læser dette.. Gi lige jer selv et skulderklap og bliv ved med at behandle pigerne som i gør, så kommer de gode tilbage.. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...