Hop til indhold
Projektilet

Kiki kongerøv :)

Recommended Posts

En pige der skal opleves. Har været hos hende en 3-4 gange efterhånden. Sød, blid og fræk er hun. En rigtig elskerinde.

Hun er meget indlevende og altid klar på en fræk gang dirty-talk under akten. Hvis du bare opfører dig ordentligt over for hende, tvivler du ikke på hendes lyst til dig! :-).

OBS!! Du skal dog være til "store piger" - ellers er hun sikkert ikke noget for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har også besøgt hende,og hun levere varen.men hun er nok lige stor nok til mig,især maven er meget stor ses ikke så meget på hendes billeder.så for mig var det nok kun den ene gang jeg besøger hende.men hun er helt sikkert en rigtig sød pige nem at snakke med.hvis hun var mindre kom jeg helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor stor er hun? Hun ser skøn ud på billederne, men stemmer det meget godt overens med virkeligheden?

 

pft.

​Hun er pænt stor. Ikke decideret fed. Men en smule bred + hun har bestemt også højden med. Hun er ikke sådan en lille nipse-ting, du bare kaster rundt med i sengen. Med mindre du da træner til 12 omgange mod Floyd Mayweather Jr. ;-)

MEN - du skal vælge hende pga af hendes væsen, udstråling og indlevelse! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv

Hi Drenge/Mænd

Hvor er i bare dejlige. I får sq lige en rigtig Kilsen krammer med på vejen.

Kyyyyyyyyyyyyyyyys og kramzzzzzzzzzzer :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 4/6/2015 at 22:07:

En pige der skal opleves. Har været hos hende en 3-4 gange efterhånden. Sød, blid og fræk er hun. En rigtig elskerinde.

Hun er meget indlevende og altid klar på en fræk gang dirty-talk under akten. Hvis du bare opfører dig ordentligt over for hende, tvivler du ikke på hendes lyst til dig! :-).

OBS!! Du skal dog være til "store piger" - ellers er hun sikkert ikke noget for dig

Ja hun ser godt nok lækker ud en rigtig sext bbw. Men ser hun ung ud i ansigtet ? jeg ved godt at hun er en ældre dame men på billedet ser hun ret ung ud på billedet. Hun kan ligne en på højst på 36 år selv om hun 40 år. Håber lige du kan svare tilbage tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem alt om billederne.....tror du vil blive slemt skuffet. Mit bud er at hun er nær de 60 år. Og ja!....jeg har besøgt hende for nogle måneder siden og fortrød. Jeg er ked af at skade hendes virksomhed, men hun burde være ærlig omkring det hun sælger.

Men som andre siger er sød og rar og vil sikkert gerne prøve at give dig en god oplevelse, men for mig opvejer det ikke den manglende ærlighed omkring udseende og alder.

 

 

Redigeret af Oldingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

60 år er en vild overdrivelse!! Hun er en kvinde i hendes bedste alder, og så kan man tolke som man vil.....Det er vel heller ikke det afgørende hvor gammel hun er.

Hun har kvindelige former og er blød og dejlig. Hun er med på frække stillinger og har bestemt ikke berøringsangst. Rigtig god elskerindesex. Går altid derfra med en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det var skuffende så det blir ikke flere besøg fra min side, men kan man li en stor pige så prøv.....

det tændte ikke mig, jeg fortrød jeg ikke gik igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldingen skrev, den 19/12/2015 at 17:00:

Glem alt om billederne.....tror du vil blive slemt skuffet. Mit bud er at hun er nær de 60 år. Og ja!....jeg har besøgt hende for nogle måneder siden og fortrød. Jeg er ked af at skade hendes virksomhed, men hun burde være ærlig omkring det hun sælger.

Men som andre siger er sød og rar og vil sikkert gerne prøve at give dig en god oplevelse, men for mig opvejer det ikke den manglende ærlighed omkring udseende og alder.

 

 

Nå ok :???: tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 20/12/2015 at 09:33:

60 år er en vild overdrivelse!! Hun er en kvinde i hendes bedste alder, og så kan man tolke som man vil.....Det er vel heller ikke det afgørende hvor gammel hun er.

Hun har kvindelige former og er blød og dejlig. Hun er med på frække stillinger og har bestemt ikke berøringsangst. Rigtig god elskerindesex. Går altid derfra med en god oplevelse.

Så du mener hun er omkring 40 erne ? hun ser dejlig ud. Men er nok alt for ung til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Oldingen skrev, den 19/12/2015 at 17:00:

Glem alt om billederne.....tror du vil blive slemt skuffet. Mit bud er at hun er nær de 60 år. Og ja!....jeg har besøgt hende for nogle måneder siden og fortrød. Jeg er ked af at skade hendes virksomhed, men hun burde være ærlig omkring det hun sælger.

Men som andre siger er sød og rar og vil sikkert gerne prøve at give dig en god oplevelse, men for mig opvejer det ikke den manglende ærlighed omkring udseende og alder.

 

 

Pist - jeg er faktisk 80 år, men et vildt kompliment, at du tror jeg 'kun' er 60 år. Samtidig har jeg været en russisk kuglestøder, det var også der jeg fik mit træben.

 

Kære O

Du skriver jeg skal være mere ærlig omkring hvad der sælges i min virksomhed.

Nu er det faktisk sådan at jeg er af den opfattelse at jeg er meget ærlig, både i Kiki- og den almindelige verden. Jeg ønsker på ingen måde at fremstå uægte, det fører jo intet positivt med sig. Jeg ønsker at behandle mine søde og dejlige gæster med stor respekt, igennem netop ærlighed. Det viser mine billeder og jeg forsøger at beskrive det i mine annoncetekster. Når jeg er på arbejde har jeg en annionce i EB, med et link til side6, netop fordi jeg ikke ønsker at modtage en gæst, der ikke tænder/brænder for at lege med mig. Alle steder skriver jeg min alder, og at jeg har runde bløde former.

Normalt er jeg meget god til at opdage de 'gamle brokkende blinde mænd', men du kom desværre og fik en dårlig en på øjet. Uha uha

 

Pilfinger2 skrev, den 21/12/2015 at 22:51:

Jeg synes det var skuffende så det blir ikke flere besøg fra min side, men kan man li en stor pige så prøv.....

det tændte ikke mig, jeg fortrød jeg ikke gik igen...

Kære Mr P

Det lader til du har leget med mig imod din vilje? Fangede jeg dig på åben gade? Førte dig til min seng hvor jeg bandt dig og voldtog din vidunderlige skønne krop, imod din protest? 

 

Når du som ny gæst vælger at besøge mig, spørger jeg altid om du nu også har lysten til en fræk leg, når du ser mig irl. Netop fordi det handler om gensidig kemi.

Du vælger at bruge penge på en GP, som du ikke føler en glæde ved? Hvordan i alverden kan du behandle dig selv så respektløst? Hvorfor ikke sige til mig, desværre Kiki - jeg må takke nej. Når jeg nu står der og spørger direkte. Jeg møder dig med anerkendelse og respekt. Jeg kan jo ikke alene skabe den frække kemi til legen. Ydermere har du den frækhed at skrive sådan i en anmeldelse af mig.

Både Mr. O og dig kære Mr. P - burde sætte jer og se på andre GP, der findes så mange, i alle aldre, højde, drøjde, farver og sprog - hvorfor dog komme og genere mig i min virksomhed. Brug dog lige de 5 minutter ekstra, og find hende der netop tænder, så også I kan opleve glæden ved en GP.

 

 

Big3lover skrev, den 20/12/2015 at 09:33:

60 år er en vild overdrivelse!! Hun er en kvinde i hendes bedste alder, og så kan man tolke som man vil.....Det er vel heller ikke det afgørende hvor gammel hun er.

Hun har kvindelige former og er blød og dejlig. Hun er med på frække stillinger og har bestemt ikke berøringsangst. Rigtig god elskerindesex. Går altid derfra med en god oplevelse.

 

Kære Mr B - mange tak for dine søde ord, og på dejligt frækt gensyn. Kys kys 

 

Har vedlagt nogle af mine billeder, som viser hvordan jeg ser ud. Det sidste med rosen ved brystet, er split nyt, og viser mit vægttab.

 

Glædelig jul - kys kys 

 

 

Kiki-(134).jpg

IMG_6889_resize.jpg

IMG_6996_resize.jpg

Kiki-(151) (1).jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne beklage at jeg i mit indlæg vurderede Kikis alder, det kan være svært at vurdere en persons alder og jeg burde have afholdt mig derfra. Jeg fastholder dog at Kikis billeder er "glamouriserede" og ikke er retvisende i forhold til den søde dame man møder i døren. Dette adskiller sig dog ikke fra de fotos man ser i mange andre sexannoncer, hvilket dog ikke gør det mere ærligt at pynte på sine billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiki er lige mit nummer i voksne piger - men smag er forskellig.

Jeg har kun én gang i min "karriere" oplevet en negativ reaktion, når jeg har sagt nej tak, som regel ved at sige "du er ikke lige hvad jeg havde tænkt mig" - mere er der ikke sige.

Men selvfølgelig bliver man ikke fulgt til dørs med kindkys og krammer efter den besked - men man har sparet BEGGE parter for en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Oldingen skrev, den 23/12/2015 at 20:05:

Jeg vil gerne beklage at jeg i mit indlæg vurderede Kikis alder, det kan være svært at vurdere en persons alder og jeg burde have afholdt mig derfra. Jeg fastholder dog at Kikis billeder er "glamouriserede" og ikke er retvisende i forhold til den søde dame man møder i døren. Dette adskiller sig dog ikke fra de fotos man ser i mange andre sexannoncer, hvilket dog ikke gør det mere ærligt at pynte på sine billeder.

Kære Mr. O

Først et ønske om et godt nytår.

 

Mange tak for dit indlæg, modtaget.

Du har muligheden for at mene og fastholde din mening. Dog er jeg meget opmærksom på at mine billeder netop ikke glamouriseres. Faktisk får jeg positive kommentar fra mine gæster, og nogle kolleger (piger) mener dog jeg er for ærlig. Men det er jo som øjet ser.

Jeg ønsker dig held og lykke med at finde netop den GP der passer til dig.

 

Kys kys fra Kiksen 

 

Jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
most wanted skrev, den 3/1/2016 at 20:27:

er der osse kys med i dine ydelser Kiki 

Kære Mr. MW

Jeg er meget berøringsvenlig, og tungekyssende. Naturligvis såfremt der er en god mundhygiejne.

Kys kys fra Kiksen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
most wanted skrev, den 6/1/2016 at 00:38:

hey kiki

er du nogen gange i odense?

evt priser

Jeg smider en PB

Kys kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...