Hop til indhold
HG Wells

Suree, Viborg og Nannas Thaimassage, Viborg

Recommended Posts

eller hvordan jeg løb rundt med blå boller fra mandag til onsdag. Jeg havde lavet en aftale med Nannas Thaimassage mandag kl. 17. Jeg havde en aftale kl 20, så det skulle være der. Jeg bestilte massage, og damen gik igang. Det var hun udemærket til, hun gik til den og accepterede ganske fint, at jeg pillede lidt mens hun masserede. Da hun så var færdig, så blev der ikke noget tilbud om yderlige ydelser - hvilket strainede mig lidt, fordi jeg klart havde opfattelsen at det var et sted, hvor den slags forekom - fordi prislisten på qlskens løjer lå fremme. Det kan være hun ikke lige var i humør eller hvad nu end. Tilbuddet kom i hvert fald ikke. Jeg fik dog en cola,så,helt skidt var det ikke ;)

anyways, så stod jeg der med noget af en flagstang. Klokken var nu 18, så jeg havde lidt travlt. Ringede rundt til de glædespiger jeg vidste var i byen, men ingen tog telefonen. Snart stod det klart, at jeg ikke havde tid, hvis jeg skulle nå min kl 20 aftale. 

Næste dag, efter et besøg hos en kammerat, drønede jeg ud til Ravnstrup for at prøve lykken der, men der var optaget. En eller anden havde parkeret sin bil i indkørslen. Så tilbage med uforrettet sag. Jeg kiggede listerne igennem over glædespiger i området, men klokken var blevet ret sent, så uanset hvad jeg gjorde, så ville det betyde at jeg kom for sent i seng. 

Onsdag vågnede jeg med jævnt ondt i nakken. Jeg må have sovet på en noller måde.I hvert fald bookede jeg en tid på Suree i Viborg. 400 for en time, smed tøjet og så gik den barmfager kvinde i gang. Damn hun var en dygtig massør, virkelig dygtig. Hun tog voldsomt fat og kan bestemt måle sig med de bedste massører i byen.

Bagefter fandt jeg en løsning på mit problem, så nu, efter tre dage, er jeg nogenlunde godt tilfreds med situationen ;)

så nu, efter tre dage, er jeg nogenlunde godt tilfreds med situationen ;)

 

Redigeret af Ledvogter
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...