Hop til indhold

Røven på komedie i Frederkshavn

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu nogle gange besøgt : http://side6.dk/resultatside/?q=rasputinclub Rasputin Club.

Efter en varm modtagelse bliver alt køligt ( på den gode måde )

Jeg ligger i slavestilling og venter på Madame. Hun træder ind og jeg hilser ved at slikke hendes sko og nøgne tæer. " Have you be a bad dog, ass-hole" lyder det. Herefter starter en afstraffelse med først pisk, så spansk rør. Når Madame holder en lille pause bliver der uddelt lussinger og masser af spyt på slaven. Efter afstraffelsen bliver slaven nu ført ind i en lille stue ved siden af. Her sidder blondien ( som ikke er domina ). Hun er kun passiv kigger på hvad der foregår. Slaven får besked om at sætte sig på knæ oprejst. Madame tænder sig en cigaret. Først bliver der asket af i slavens mund, pustet røg ud i hovedet. Til slut bliver slaven brændt med cigaretten på brystet, samt på armen. Da cigaretten er slukket kommer Madame den i slavens mund og der skal synkes.

Efter en god halvtimes leg skal slaven nu vise han kan spille sin pik af. Imens er Madame igang med brystvorte-tortur. Der bliver sat negle i brystvorterne og de bliver trukket voldsomt meget ud. Smerten er voldsomt. Der går ikke mange minutter inde slaven spermer ned i en kop som blondien holder. Herefter griner de begge, mens slaven tømmer koppen med sin tunge.

Jeg glæder mig meget til næste leg i Frederikshavn, selv om der er et stykke vej at køre.....

Og prisen: 1000,- for en ½ time. 

• 1 month later...
Skrevet

Hvorfor skriver du dig selv i 2 person.?Lyder som reklame fra en tilskuer.

Tror det er noget slave/domina noget, han skal sikkert på en måde tage afstand fra sig selv

• 1 month later...
Skrevet

Frækt, men deler ikke din passion for cigaretskods slugning :)

Det er nu også temmelig halvfarligt:

En hel cigaret indeholder ca 9-30 mg nikotin. Man optager ikke al den nikotin, der er i cigaretten. Når man ryger en cigaret, optager man meget mindre nikotin, end hvis man spiser den.

Små børn kan blive forgiftede af at indtage en halv cigaret. En dødelig dosis nikotin for børn er ca. 10 mg. For voksne kan en dødelig dosis ved indtagelse være ca. 30-60 mg. Voksne, der ikke ryger, kan opleve forgiftningssymptomer ved 4-8 mg nikotin.

https://www.cancer.dk/forebyg/rens-luften/rygning-udendoers/cigaretskod/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.