Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det undrer mig der ikke er nogen herinde der nævner hjemmesiden www.badoo.dk (eller com )

omkring 50% er ellers piger der er intereseret i date med mænd under 70 år

sugarbaby så det basker

for øjeblikket har jeg kontakt med en på 20 (jeg er selv 67). 1000 for et par timer 1500 for hele natten, jeg skal da lige finde en dag hvor vi begge kan og så skal hun prøves

the rider

Skrevet

Det undrer mig der ikke er nogen herinde der nævner hjemmesiden www.badoo.dk (eller com )

Badoo.dk resolver til:

http://naples.pizza/

Kan du forklare om/hvad badoo.com (der også findes som app til mobiler) koster i praksis?

Skrevet
  • Author

Hej Bebob

165 kr for 3 måneder

The Rider

Skrevet

omkring 50% er ellers piger der er intereseret i date med mænd under 70 år

sugarbaby så det basker

for øjeblikket har jeg kontakt med en på 20 (jeg er selv 67). 1000 for et par timer 1500 for hele natten, jeg skal da lige finde en dag hvor vi begge kan og så skal hun prøves

the rider

​Hmm. Det må fordi TD enten ved lige hvad man skal skrive eller ved hvordan man finder den slags piger!!!

Jeg har ikke haft noget held med Badoo...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.