Hop til indhold

Recommended Posts

Synes det er længe siden nogen har skrevet noget om Suree herinde, så vil da lige lave en tråd til dem der kommer i Viborg området også,

Stedet ligger lige midt i centrum af Viborg i nogle flotte lokaler og har gode værelser til massage, samtidigt er det professionelle brikse og suveræne massører!

Jeg kommet der igennem et par år nu ca hver anden måned og behandlingen er lige god hver gang!

Sørg for at være respektfuld og sød og tag tingene som de kommer derinde! Tillid opbygges langsomt men belønnes!

Så kommer du på kanterne er en god massage nærmest garanteret!

Dnif

Redigeret af purednif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Jeg var i torsdags inde og besøge Suree. Jag har været fast kunde hos hende de sidste mange år og altid gået derfra efter en rigtig god massage. Men i torsdags var det anderledes, det startede ellers godt. Fik massage af hendes gode medarbejder, efter 10 min. kom der en ny, som fortalte at hun lige var starter hos suree. Hendes massage var meget blød og overfladisk. Efter hun havde givet mit ene ben massage begyndte hun at tørre olie af kroppen, hvor hun bad vende mig om. Jeg tænkte at hun så vil give kroppen på forsiden en rigtig god massage, men hun gav kun hovedmassage og spurgte om jeg vil have  ekstra. Det var en stor skuffelse, hvor jeg var færdig efter 45 min. Hun sagde at hun var derinde 1 mdr. hvorefter hun rejser til Thailand. Så hvis i tager derind, så undgå hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i torsdags inde og besøge Suree. Jag har været fast kunde hos hende de sidste mange år og altid gået derfra efter en rigtig god massage. Men i torsdags var det anderledes, det startede ellers godt. Fik massage af hendes gode medarbejder, efter 10 min. kom der en ny, som fortalte at hun lige var starter hos suree. Hendes massage var meget blød og overfladisk. Efter hun havde givet mit ene ben massage begyndte hun at tørre olie af kroppen, hvor hun bad vende mig om. Jeg tænkte at hun så vil give kroppen på forsiden en rigtig god massage, men hun gav kun hovedmassage og spurgte om jeg vil have  ekstra. Det var en stor skuffelse, hvor jeg var færdig efter 45 min. Hun sagde at hun var derinde 1 mdr. hvorefter hun rejser til Thailand. Så hvis i tager derind, så undgå hende.

​skulle du ske at vide hvad pigerne hedder..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Var inde hos Suree i sidste uge. Fik en rigtig god massage. Så at der er startet en ny og køn pige derinde. Er der nogen der har prøvet hende.? Hun var desværre optaget da jeg var på besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var inde hos Suree i sidste uge. Fik en rigtig god massage. Så at der er startet en ny og køn pige derinde. Er der nogen der har prøvet hende.? Hun var desværre optaget da jeg var på besøg

nu er det (desværre) meget længe siden jeg sidst var hos Surree .. Men det undrer mig lidt når du skriver at den nye pige var optaget - af en anden kunde, formoder jeg - mens du var på besøg,.? Som jeg har besøgt stedet tidligere, kan der da kun være én gæst af gangen ? Måske der er blevet bygget om, eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu er det (desværre) meget længe siden jeg sidst var hos Surree .. Men det undrer mig lidt når du skriver at den nye pige var optaget - af en anden kunde, formoder jeg - mens du var på besøg,.? Som jeg har besøgt stedet tidligere, kan der da kun være én gæst af gangen ? Måske der er blevet bygget om, eller ?

Jeg besøgte dem for et par måneders tid siden. Der var 2 andre kunder, så vidt jeg kunne fornemme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må være blevet bygget om siden jeg har været der sidst (hvilket altså også er meget længe siden).

Dengang kom man altså bare ind i et rum med en briks. Kan ikke se hvordan der skulle kunne være flere kunder ad gangen.

Er der nogen som er kommet hos Surree gennem flere år, og kan bekræfte, om stedet er ændret til nu at tage flere kunder på en gang,.?

Redigeret af ZAR5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kommet der gennem flere år og der er nu 3 massagerum, men den bedste til massage er nu Suree selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kedelsmeden skrev, for 2 minutter siden:

hvordan får jeg en anmeldelse ind på denne side ?? kedelsmeden ,ny bruger

Hvis det er  Suree, du vil anmelde, er det jo bare at fortsætte i denne tråd - ellers må du finde det rette forum og starte en ny tråd - men ofte kan du søge på vedkommende du vil anmelde og så fortsætte i samme tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kedelsmeden skrev, for 2 minutter siden:

hvordan får jeg en anmeldelse ind på denne side ?? kedelsmeden ,ny bruger, jeg har lagt en anmeldelse ind på eroguide. vh

Du har jo allerede lavet en anmeldelse af Suree - og endda indsendt den 2 gange - desværre har du ikke lavet en korrekt overskrift, så jeg har bedt om at din ene anmeldelse må blive slettet og overskriften rettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kedelsmeden skrev, for 33 minutter siden:

hvordan får jeg en anmeldelse ind på denne side ?? kedelsmeden ,ny bruger, jeg har lagt en anmeldelse ind på eroguide. vh

tak for hjælpen ,vh kedelsmeden

Jeg opgiver - er der nogen, der gider overtage børnehaven efter lukketid :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
purednif skrev, den 3/6/2015 at 12:35:

Synes det er længe siden nogen har skrevet noget om Suree herinde, så vil da lige lave en tråd til dem der kommer i Viborg området også,

Stedet ligger lige midt i centrum af Viborg i nogle flotte lokaler og har gode værelser til massage, samtidigt er det professionelle brikse og suveræne massører!

Jeg kommet der igennem et par år nu ca hver anden måned og behandlingen er lige god hver gang!

Sørg for at være respektfuld og sød og tag tingene som de kommer derinde! Tillid opbygges langsomt men belønnes!

Så kommer du på kanterne er en god massage nærmest garanteret!

Dnif

korrekt det du skriver ,hos Suree og Ann er det bedste sted at få kvalitets massage i viborg og omegn jeg har 40 års erfaring så jeg ved dette jeg har stor respekt for deres arbejdeog behandler man dem venlig og ordentlig opbygges der tillid og resten kommer af sig selv og man går glad derfra hver gang. vh kedelsmeden .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...